خدمات سامانه شمع ارتقاء یافت

ارتباط با ۲۰ هزار فعال فرهنگی در اداره کل امور مبلغین

خدمات سامانه شمع ارتقاء یافت

ارتباط با ۲۰ هزار فعال فرهنگی در اداره کل امور مبلغین

مسئول « اداره راهبری عملیات‌های تبلیغی اداره کل امور مبلغین» گفت: با هدف ارتقاء خدمات «سامانه شمع»، با ۲۰ هزار نفر از بانیان هیات های مذهبی، موثرین و فعالان مجموعه‌های فرهنگی و مخاطبین مبلغین ارتباط برقرار خواهیم کرد.

نهضت: حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر تتار - مسئول اداره  راهبری عملیات های تبلیغی اداره کل امور مبلغین- در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:  با هدف ارتقاء هرچه بیشتر خدمات سامانه شمع و همچنین تکمیل اطلاعات محل فعالیت های مبلغین در کشور، بنابر اطلاعاتی که روی اطلس تبلیغی مشخص شده، اقدام به تماس با تمامی بانیان هئیات مذهبی، موثرین و فعالان مجموعه‌های فرهنگی و مخاطبان مبلغین کرده ایم.

حجت الاسلام  تتار با بیان اینکه در طی این برنامه که برای اولین بار درحال اجراست، افزود: برآورد می شود با ۲۰ هزار نفر ازعزیزان ارتباط برقرار خواهد شد ، وی در ادامه گفت: سئوالاتی که در طی این تماس‌ها پرسیده می‌شود در راستای ارزیابی و اثرسنجی فعالیت های محتوایی مبلغین در سراسر کشور است که  نتیجه این تماس‌ها، در کشف نیاز‌های مختلف نقاط تبلیغی کمک خواهد کرد و این نیاز سنجی در اتخاذ خط محتوایی برای ایام تبلیغی آینده ،تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 وی گفت: در این مرکز تماس، ، 10 نفر از طلاب مستعد و توانمند درحوزه ارتباطات به کارگیری شده و در مدت 20 روز این عملیات انجام خواهد گرفت.

 

1401/03/07

تعداد بازدید: 4

T

T