رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز:

تداوم راه شهید، خدمت به مردم است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز:

تداوم راه شهید، خدمت به مردم است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز با اشارخ به اینکه شهادت اوج قله معفرت و تکامل است، گفت: تداوم راه شهید، خدمت به مردم است.

تداوم راه شهید، خدمت به مردم است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام برومند رازیانی در افتتاحیه یادواره شهدا در دبیرستان پسرانه دوره اول شهید محمدامین ساداتی که جمعی از مسئولین شهرستانی حضور داشتند، افزود: تلاش برای حاکمیت دینی و عدالت محوری باید همواره در دستور کار مسئولان باشد، زیرا، شهدا هم در این مسیر گام برداشته اند.

رازیانی در این مراسم که همزمان با سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، برپایی یادواره های شهدا را گامی بزرگ و مهم برای تکریم یاد و نام شهدا برشمرد و گفت: شهادت اوج قله معرفت و تکامل است.

وی با اشاره به این که شهادت و رسیدن به سعادت ابدی و عاقبت به خیری بدون عبور از دامنه پر فراز و نشیب زندگی غیر ممکن است، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری معابر حساس این مسیر، معنویت، اخلاص، ایثار و صدق است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز، شهادت در راه خدا را بالاترین درجات خلوص نیت و صداقت خواند و گفت: این که از شهدا حرف بزنیم اما در جایی دیگر خلاف گفته ها و عمل آنها عمل می‌کنیم، در حقیقت نفاق را گسترش داده ایم.

حجت الاسلام رازیانی با اشاره به اینکه کار برای مردم بالاترین خدمات و در استمرار راه شهداست، گفت: راه شهید، شهدا و شهادت، توجه به خدا، خدمت به مردم و عدالت است.

1400/08/10

تعداد بازدید: 11
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T