نشست‌های حل مسئله مهرواره اوج در شهرستان تایباد برگزار شد

نشست‌های حل مسئله مهرواره اوج در شهرستان تایباد برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد از برگزاری حلقه های بوم حل مسئله و نشست های مهرواره اوج در این شهرستان خبر داد.

نشست‌های حل مسئله مهرواره اوج در شهرستان تایباد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی اصغر علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد گفت: نشست مهرواره اوج با موضوع مساجد و حلقه های بوم حل مسئله با حضور راهیار شهرستان تایباد و روحانیون، مبلغین و جمعی از ائمه جماعات شهر و روستاهای تایباد در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد هدف از برگزاری مهرواره اوج را ارتقای خدمت‌رسانی مساجد با رویکرد حل مشکلات محلات عنوان کرد و ادامه داد: در اجرای مهرواره اوج روحانیون و امامان جماعت مساجد، مسائل و مشکلات محلات خود را رصد کرده و با جذب خیران و افراد توانمند و با کمک مردم ظرفیت‌ها را شناسایی و وارد عمل می‌کند.

حجت‌الاسلام علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد تصریح‌ کرد: جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و در نهایت کمک به برطرف کردن مشکلات محلات از آثار مثبت «مهرواره اوج» خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد با اشاره به اینکه در اجرای این مهرواره روحانیون و امامان جماعت مساجد شهرستان مسائل و مشکلات محلات خود را در حوزه‌های مختلف همچون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و.. . رصد می‌کنند، گفت: روحانیون و امام جماعت پس از رصد مسائل، با جذب افراد توانمند و همکاری مردم نسبت به حل مشکلات محلات اقدام می‌کنند.

وی کارآفرینی و اشتغال، سلامت، خیریه و بسته‌های معیشتی، آموزش، خانواده، مناجات و دعا و استغفار، آرامش روانی، تربیت نیرو و.. . از جمله محور‌های مهم فعالیت مساجد در مهرواره اوج عنوان کرد.

حجت‌الاسلام علیپور با بیان‌اینکه در طرح «مهرواره اوج» مساجد مرکز کمک و همیاری مردم می‌شوند، تصریح‌کرد: با توجه به نقش مهم ائمه جماعات در مساجد، این افراد به‌عنوان محور طرح در خدمت‌رسانی به مردم نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی در پایان افزود: مهرواره اوج پس از برگزاری موفق مهرواره محله همدل، از ۳۱ مرداد همزمان با روز جهانی مساجد شروع شده و تا ۲۳ آبان ادامه دارد.

1400/08/10

تعداد بازدید: 12
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T