رئیس تبلیغات اسلامی دیواندره خبر داد

برگزاری مراسم تقدیر از مسئولین جلسات خانگی قرآن کریم

رئیس تبلیغات اسلامی دیواندره خبر داد

برگزاری مراسم تقدیر از مسئولین جلسات خانگی قرآن کریم

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از مربیان و مسئولین برگزار کننده جلسات خانگی در ماه مبارک رمضان تقدیر کرد.

برگزاری مراسم تقدیر از مسئولین جلسات خانگی قرآن کریم

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام ابراهیم رستمی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره - از برگزاری مراسم تقدیر از مربیان و مسئولین جلسات خانگی  به همت این اداره خبر داد.

این مراسم با حضور امام جمعه موقت شهرستان، رئیس و اعضای شوار شهر، شهردار و تعدادی از مسئولین ادارات در سالن اجتماعات اداره برگزار شد.
در ابتدای مراسم حجت الاسلام ابراهیم رستمی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی-  ضمن تشریح اهداف طرح جلسات خانگی در ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضانی ماهی است که قرآن کریم در این ماه مبارک نازل شده و خواندن یک حرف و یک آیه از آن، چندین برابر نسبت به ماه‌های دیگر ثواب دارد.
وی در ادامه افزود: یکی از اهدافی که سازمان تبلیغات اسلامی از اجرای این طرح دنبال می‌کند این است که قرآن علاوه بر این که در مساجد و تکایا تدریس می‌شود، در خانه‌ها و منازل هم تدریس شود.

رستمی در ادامه اظهار داشت:  همه افراد خانواده از کوچک و بزرگ باید از ثواب قرآن کریم بهره‌مند شوند، وقتی قرآن کریم در خانه تدریس و قرائت می‌شود علاوه بر نوری که اهل خانواده را در بر می‌گیرد ثواب آن به همه افراد می‌رسد.

در ادامه ماموستا سید امجد قضایی - امام جمعه موقت شهرستان - ضمن تشریح جایگاه قرآن گفت: بهترین انسان‌ها کسانی هستند که قرآن را یاد می گیرند و به دیگران یاد می دهند.

در پایان از ۲۴ مربی و مسئول خانه‌های قرآن شهری و روستایی و مدیران موسسات قرآنی که طرح بزرگ جلسات خانگی را در سطح شهرستان دیواندره برگزار کرده بودند تقدیرشد.

1401/03/10

تعداد بازدید: 4

T

T