۱ آذر | حجتالاسلام قمی در دومین اجلاس ملی «خیرین هیئت»:
بعد از صدور حکم فرض از سوی رهبر انقلاب، هیچگونه تأخیر یا کمکاری در کمک به جبهه مقاومت پذیرفتنی نیست
مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی
مدیرکل اموربانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما به این موضوع رسیدیم که باید نوجوانان را مخاطب راهبردی و محوری خود قرار دهیم و از سوی دیگر، مخاطب خود را ارائه کنندگان خدمات و تولیدات محصولات عفاف و حجاب و مخاطب دلسوز مذهبی ومخاطب عام در نظر گرفتیم.
عاطفه سعیدینژاد، مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه اولین نشست فصلی هم اندیشی و هم افزایی مدیران کل استان در گفت و گو با خبرنگار نهضت گفت: ارائه ایده در حوزه عفاف و حجاب عاملی اثرگذار است و باید توان خود را بر چند اتفاق اثرگذار متمرکز کنیم که در این میدان مهم حرکتی ایجاد کند.
وی با بیان اینکه باید در حوزه حجاب و عفاف به روشهایی که حل مسأله را درپی داشته باشد، فکر کنیم افزود: ارائه طرحها باید منسجم و ناظر بر ظرفیتهای خود و حتی ظرفیت دیگر دستگاهها باشد.اگر ما بخواهیم یک اتفاق فرهنگی مسأله محور را در جامعه حل کنیم، باید ابعادی برای آن در نظر گرفته شود که شامل بحثهای آموزش، شبکه و حمایت و پوشش گفتمانی است و هر اتفاق مبارکی برای اینکه اثری داشته باشد باید این اضلاع را در خود جای داده باشد.
مدیرکل اموربانوان سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: مطالبهگری نسبت به وظایف فرهنگی و تبلیغی، یکی از وظایف ماست، ولی ما باید ناظر به ظرفیتها، کار ایجابی کنیم. هم ظرفیتهای خود و هم ظرفیت دستگاههایی که در کارگروه ما هستند از جمله وزارت ورزش و آموزش و پرورش ظرفیتهای متعددی هستند که میتوانند ما را به سمت انجام یک کار بزرگ مسأله محور پیش ببرند.
سعیدی نژاد افزود: ما در این فضا به این موضوع رسیدیم که باید نوجوانان را مخاطب راهبردی و محوری خود قرار دهیم و در رویکردی دیگر، مخاطب خود را ارائه کنندگان خدمات و تولیدات محصولات عفاف و حجاب، مخاطب دلسوز مذهبی و مخاطب عام در نظر گرفتیم.
وی در پایان گفت: برای این امر باید زیرساختهای مرتبط با نوجوانان را بکار بگیریم، آموزش و پرورش مهمترین ظرفیت ارتباطی با نوجوان را دارد.
1401/03/10
T
T