برگزاری مراسم معارفه روحانی مستقر روستای باغچه مشهد مقدس

برگزاری مراسم معارفه روحانی مستقر روستای باغچه مشهد مقدس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد از برگزاری مراسم معارفه روحانی مستقر روستای باغچه در بخش احمد آباد این شهرستان خبر داد.

برگزاری مراسم معارفه روحانی مستقر روستای باغچه مشهد مقدس

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی کریم پور در مراسم معارفه حجت‌الاسلام جواد فرمانبر، امام جماعت مسجد را به تعبیر مقام معظم رهبری مدیر فرهنگی و ناظر بر عملکرد در حوزه مسجد عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد ابراز کرد: جایگاه مساجد از زمان پیامبر عظیم الشان اسلام، جایگاه برجسته و قابل دقت است که به‌عنوان مکان مقدس دینی و فرهنگی در اسلام محسوب می‌شود.
حجت‌الاسلام کریم پور در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف هیئت امناء مسجد اشاره و اظهار داشت: اعضاء هیئت امناء تشکل های فعال مسجد می باشند و مسئولیت این گروه نسبت به دیگر خادمان مسجد سنگین تر است که زمینه فعالیت بسیج، کانون های فرهنگی و هیئات مذهبی را در مسجد فراهم می‌کنند و در مسجد اثرگذار هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد مقدس در پایان سخنان خود صفا همدلی و صمیمیت را در اقامه نماز جماعت نمازگزاران دانست و افزود: ترویج و گسترش فرهنگ نماز باعث احیاء فضیلت و بالابردن روحیه معنوی در بین نمازگزاران است.
در پایان حجت‌الاسلام جواد فرمانبر به‌عنوان روحانی مستقر روستای باغچه به حاضران معرفی شد.

1400/08/11

تعداد بازدید: 11
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T