رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار :

بیجار میزبان کاروان زیرسایه خورشید می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار :

بیجار میزبان کاروان زیرسایه خورشید می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: این شهرستان به مناسبت دهه کرامت،  میزبان کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود و برنامه‌های فرهنگی متنوعی در قالب این کاروان در بیجار اجرا می‌شود.

بیجار میزبان کاروان زیرسایه خورشید می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار ضمن بیان این خبر اظهار داشت: کاروان «زیر سایه خورشید» از ۱۷ تا ۲۲ خردادماه در استان کردستان حضور خواهند یافت و برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در سطح استان و شهرستان خواهند داشت.

وی افزود: همزمان با دهه کرامت شهرستان بیجار میزبان کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود و در همین راستا برنامه‌های متعدد اجرا خواهد شد.

وی به برخی از برنامه‌های اجرایی این کاروان اشاره کرد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، بازدید از زندان‌ها، بیمارستان، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با خانواده محرومان از جمله این برنامه‌های اجرایی خواهد بود.

حجت الاسلام مختاری نیا تاکید کرد:همچنین این کاروان در شهر توپ اغاج نیز حضور خواهد داشت و مراسم دهه کرامت در این شهر نیز برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: امام رضا (ع) اسوه و الگوی کاملی برای ایجاد زندگی اسلامی است و پیروی از سیره این امام همام، انسان را به رستگاری می‌رساند.

وی با بیان اینکه  وجود حرم مطهر امام رضا (ع) منشأ خیر و برکت برای ایران اسلامی شده است، افزود: سیره و منش امام رضا الگوی کاملی برای افراد است و می‌توان با پیروی و الگو گیری از این امام همام به تقویت جامعه اسلامی کمک کرد.

1401/03/16

تعداد بازدید: 4

T

T