سید بشیر حسینی مطرح کرد:

هیاتی‌ها دست از خدمت و دامن اهل بیت(ع) برنمی‌دارند

سید بشیر حسینی مطرح کرد:

هیاتی‌ها دست از خدمت و دامن اهل بیت(ع) برنمی‌دارند

سید بشیر حسینی استاد رسانه و ارتباطات در مراسم جشن ولادت امام رضا(ع) در هیات ثاراله زنجان اظهار داشت : هیات‌ها نماد و نشانه‌ای از این است که بگوییم در این ابتلا دائماً پای کار هستیم، اظهار داشت: هر بار که به هیات می‌آییم، تبعیت با ابتلای نوع سوم است چرا که هیات، حسینیه و مسجد برای ما بلای مقدس و ثابت است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سید بشیر حسینی استاد رسانه و ارتباطات در مراسم جشن ولادت امام رضا(ع) در هیات ثاراله زنجان اظهار داشت : هیات‌ها نماد و نشانه‌ای از این است که بگوییم در این ابتلا دائماً پای کار هستیم، اظهار داشت: هر بار که به هیات می‌آییم، تبعیت با ابتلای نوع سوم است چرا که هیات، حسینیه و مسجد برای ما بلای مقدس و ثابت است.

حسینی تصریح کرد: شرایط اجتماعی، رسانه‌ای و جهانی بعضی مواقع وظیفه ما نسبت به ابتلای نوع سوم را پررنگ‌تر می‌کند و وقت آن است که بار دیگر و به نوعی دیگر تبعیت کنیم و بگوییم هرچه داریم به برکت پرچم امام رضا(ع) است.

استاد سواد رسانه و ارتباطات خاطرنشان کرد: هر کس در هر جا از سر نفهمی و یا هر نیت دیگری به ساخت ائمه معصومین(ع) و امام رضا(ع) جسارتی بکند باید بگوییم امام رضا(ع) برای ما خیلی مقدس‌تر از ان است که کسی بخواهد اهانت کند چرا که ما در مکتبی بزرگ شده‌ایم که ناموس خلقت از ناموس خانوادگی مهمتر، برتر و والاتر است و غیرتمان اجازه نمی‌دهد که کسی بخواهد به ساخت امام رضا(ع) اهانت کند.

حسینی با بیان اینکه واجب‌ترین دعای قرآنی «اهدنا الصراط المستقیم» است که روزانه 10 بار در نمازهای یومیه تکرار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: مهمترین اتفاق در جهاد تبیین این است که عزت و عظمت اسلام و مسلمین را ابتدا در وجود خودمان و سپس برای مخاطبان نشان دهیم.

وی تصریح کرد: اتفاقات بزرگ و خدمات زیادی اتفاق می‌افتد اما روایت این خدمات و در واقع جهاد تبیین و جهاد روایت، کم است اما باید بدانیم که حضرت زینب(س) الگوی جهاد تبیین است.

استاد سواد رسانه و ارتباطات با اشاره به همه‌گیری سرود «سلام فرمانده» در سطح کشور گفت: دشمن خیلی سریع از این فرصت، دوقطبی ساخت که با اجرای سرود سلام فرمانده، شادی می‌کنند اما مردم آبادان عزادار هستند در حالی که خودشان هر کاری که می‌خواهند انجام می‌دهند و مهم نیست.

وی با تاکید بر اینکه هیاتی‌ها و بسیجی‌ها اولین مکتبی هستند که ایثار و ازخودگذشتگی را تمرین کرده‌اند، اظهار داشت: هر جا حادثه‌ای اتفاق بیفتد، هیاتی‌ها و بسیجی‌ها اولین گروهی هستند که به آنجا می‌روند.

1401/03/21

تعداد بازدید: 8

پربازدیدترین

جدیدترین

منتخب

قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T