به همت هنرمندان تجسمی چهارمحال و بختیاری؛

فروش «نمایشگاه قاب مهربانی» به آزاد سازی زندانیان غیرعمد اختصاص می یابد

به همت هنرمندان تجسمی چهارمحال و بختیاری؛

فروش «نمایشگاه قاب مهربانی» به آزاد سازی زندانیان غیرعمد اختصاص می یابد

هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در اقدامی خیرخواهانه و با برپایی نمایشگاه «قاب مهربانی» و فروش آثار خود بیش از دویست پنجاه میلیون ریال برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد کمک کردند.

فروش «نمایشگاه قاب مهربانی» به آزاد سازی زندانیان غیرعمد اختصاص می یابد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، احسان قائدی «رئیس‌ حوزه هنری چهارمحال‌ و بختیاری» گفت: نمایشگاه «قاب مهربانی» به همت هنرمندان تجسمی استان چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرکرد افتتاح شد و توانست بیش از بیست و پنج میلیون تومان فروش آثار داشته باشد.

احسان قائدی با بیان اینکه تطبیق فضای هنری با امر اجتماعی‌ از اولویت‌هایی است که در این برنامه دنبال شده است گفت: انتظار حضور مردم در این دست نمایشگاه ها از سوی حوزه هنری و هنرمندان بسیار بیشتر است که انشاالله زیر ساخت های مناسب این مهم به درستی اتفاق بیفتد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: زیر ساخت های هنری برای ارائه آثار هنری هنرمندان در استان چهارمحال و بختیاری از جایگاه خوبی برخوردار نیست و هنرمندان این استان با وجود اینکه در بیشتر رشته های هنری در کشور سرآمد هستند ولی مکان مناسبی برای ارائه آثار خود ندارند که این مسئله حمایت هر چه زودتر و بیشتر مسئولین ارشد استانی برای تهیه زیر ساخت های اصلی چون گالری آثار، پلاتوی نمایش و ... را می طلبد.

وی  ضمن قدردانی از حضور هنرمندان استان در این رویداد افزود: هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری با وجود امکانات کم در بیشتر زمینه های هنری در استان  همیشه عِرق ملی  و انسان دوستی داشته اند و  عواید این رویداد فرهنگی را برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد استان اختصاص داده اند که باید قدردان این عزیزان بود و هر چه زودتر زیر ساخت های مهم هنری در استان را برای فعالیت همه هنرمندان فعال کرد.

یادآوری می شود که در نمایشگاه « قاب مهربانی» ۶۰ اثر از ۲۴ هنرمند استان در رشته‌های نقاشی، نقاشی‌خط، خوشنویسی، تذهیب، تصویرسازی، هنرهای‌جدید و هنرهای‌ دیجیتال در معرض بازدیدکنندگان قرار گرفت.

1401/03/25

تعداد بازدید: 9
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T