رئیس تبلیغات اسلامی بیجار:

۲۳۴ هیئت مذهبی در بیجار زمینه ساز اشاعه فرهنگ دینی هستند

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار:

۲۳۴ هیئت مذهبی در بیجار زمینه ساز اشاعه فرهنگ دینی هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: در بیجار ۲۳۴ هیئت مذهبی فعالیت دارند که با اجرای برنامه‌های دینی توانسته‌اند نقش مهمی در اشاعه فرهنگ دینی در جامعه بر عهده داشته باشند.

۲۳۴ هیئت مذهبی در بیجار زمینه ساز اشاعه فرهنگ دینی هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در دیدار اعضای شورای هیات مذهبی و کانون مداحان با امام جمعه شهر بیجار به اهمیت فعالیت های دین و مذهبی در هیئات مذهبی اشاره و اظهار داشت: هیئات‌های مذهبی نقش مهم و تأثیرگذاری در جامعه دارند، بنابراین باید بستر لازم برای تقویت هیئت‌ها و کار فرهنگی ایجاد شود.

 

وی افزود: مردمی بودن مهمترین رکن هیئات مذهبی است بنابراین لازم است تا از ظرفیت مشارکت‌های مردمی استفاده کرد.

 

حجت‌الاسلام مختاری نیا با اشاره به وظایف مهم و اساسی هیئات مذهبی اشاره و عنوان کرد: زدودن خرافات در جامعه، اشاعه ارزش‌های دینی در جامعه‌، شناخت آسیب‌ها و مشکلات و تلاش در راستای رفع معضلات از جمله مهمترین وظایف هیئات مذهبی است.

 

وی همچنین گفت: آسیب‌شناسی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی، ارتقای علمی و فرهنگی هیئات مذهبی و ارائه راهکارهای اساسی برای زدودن خرافات از وظایف شورای هیئات مذهبی است که باید با دقت و ظرافت خاصی اجرا شود.

 

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار با اشاره به در پیش بودن ماه محرم عنوان کرد: ماه محرم و صفر فرصتی مناسب در راستای بالابردن فرهنگ و اخلاق دینی در جامعه است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

1401/03/25

تعداد بازدید: 7
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T