امام جمعه یاسوج:

استقلال کشور مرهون شجاعت جوانان است

امام جمعه یاسوج:

استقلال کشور مرهون شجاعت جوانان است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام‌جمعه یاسوج گفت: استقلال و عزت کشور ، مرهون شجاعت جوانان و نوجوانان در زمان جنگ بوده است.

استقلال کشور مرهون شجاعت جوانان است

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه  این هفته یاسوج ، افزود: ما شهدای دانش آموز زیادی داریم و اگر  جوانانمان خوب تربیت شوند قطعا آینده درخشان و پر افتخاری  خواهیم داشت.
وی ادامه داد: جوانان سرمایه های ارزشمند ما هستند،در آینده اسلام و انقلاب ما به اینها وابسته است لذا  تربیت اسلامی، دینی و سیاسی از نیازهای جوان امروز ماست.
امام جمعه یاسوج  بااشاره به مناسبت های پیش رو گفت: فردا هشتم  آبان ماه روز نوجوان و جوان و بسیج دانش آموزی است که با شهادت شهید فهمیده مصادف است؛ این جوان در سن ۱۳ سالگی به جبهه ها رفت و شهید شد.

وی ادامه داد: یک نوجوان در این سن شهادت، جنگ و دستور را می فهمد ، سنش پایین اما عقلش بزرگ بود و خداوند شهادت را نصیبش کرد.
آیت الله حسینی با بیان‌اینکه شهادت بالاترین سعادت انسان است گفت : شهید فهمیده در وصیت نامه اش نوشته، آرزوی من پیروزی اسلام و ترویج آن در دنیا است،این شهید فهم و درک زیادی داشته است.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگهداشتن یاد شهید فهمیده از اصالت های دفاع مقدس است این روز را به همه جوانان و نوجوانان تبریک عرض می کنیم.

آیت الله حسینی ادامه داد: جوانان سرمایه های عظیم کشور هستند باید آنها را خوب تربیت کنیم تربیت دینی،سیاسی علمی اجتماعی از ضروریات های تربیت جوانان است ،رسالت اموزش پرورش و خانواده ها در این زمینه سنگین است.

1400/08/12

تعداد بازدید: 12
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T