رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان:

نیاز به حضور تبلیغات اسلامی، بیش از پیش در جامعه احساس می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان:

نیاز به حضور تبلیغات اسلامی، بیش از پیش در جامعه احساس می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی و فعّال است که بیش از پیش در جامعه به وجود و حضور آن احساس نیاز می‌شود.

نیاز به حضور تبلیغات اسلامی، بیش از پیش در جامعه احساس می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده راد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان ضمن اعلام این خبر گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی و فعّال است که بیش از پیش به وجود و حضور آن احساس نیاز می‌شود.

وی که به‌عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان به ایراد سخن پرداخت گفت: یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام(ره) است که جا دارد این روز را خدمت تمامی فعّالین فرهنگی، قرآنی و کارکنان این نهاد مقدس تبریک و تهنیت گفت.

حجت‌الاسلام مولازاده در ابتدای سخنان خود به آیه ۳۹ سوره مبارکه احزاب اشاره کردند آنجا که می فرماید: «"الذّین یبلغون رسالات اللّه و یخشونه و لایخشون احداً الاّ اللّه »: «... آنان کسانى هستند که رسالت هاى الهى را مى رسانند و از خدا مى ترسند و از هیچکس جز او نمى ترسند»

وی به نظر و دیدگاه امام راحل به‌عنوان بنیانگذار سازمان تبلیغات اسلامی درمورد این نهاد مقدس اشاره کرد و گفت: ایشان در اولین پیام به سازمان تبلیغات اسلامی فرمودند: «امیدوارم با تلاش های پیگیر و با استفاده از همه نیروهای مؤمن به انقلاب و اسلام، از عهده این مهم برآیید....

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درمورد سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کردند که می فرمایند: «ما معتقدیم این مجموعه ای که امروزه به‌عنوان سازمان تبلیغات اسلامی گرد هم آمده اند، بالاترین و منسجم ترین مجموعه ای است که در طول تاریخ تبلیغاتمان داشته ایم. چهره نورانی اسلام را برای جهانیان روشن نمایید که اگر این چهره با آن جمال جمیل که قرآن و سنّت در همه ابعاد به آن دعوت کرده اند، از زیر نقاب مخالفان اسلام و کج فهمی های دوستان خودنمایی نماید، اسلام جهانگیر خواهد شد».

در ادامه، حجت‌الاسلام مولازاده اهمّ وظایف و اهداف سازمان تبلیغات اسلامی را بیان کرد و به صورت خلاصه گزارش اقدامات و فعالیت های انجام شده در یکسال اخیر در مجموعه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان را حضور مردم نمازگزار و متدیّن شهرستان دهگلان گفت.

 

1401/03/28

تعداد بازدید: 4

T

T