طی حکمی از سوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

حجت الاسلام عزت زمانی به عنوان «مسئول ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی» منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

حجت الاسلام عزت زمانی به عنوان «مسئول ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی» منصوب شد

 حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت الاسلام عزت زمانی را به عنوان «مسئول ستاد فرهنگی خانواده وجمعیت سازمان تبلیغات اسلامی» منصوب کرد.

حجت الاسلام عزت زمانی به عنوان «مسئول ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی» منصوب شد

به گزارش نهضت، متن حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بدین شرح است:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای عزت زمانی

 موضوع «خانواده» با همه اضلاع و جوانب آن، سلول بنیادین و محور حرکت و پیشرفت و اصلی‌ترین عنصر قدرت ملی و انقلابی است. لذا بدین وسیله جنابعالی را که به حمدالله دارای روحیه جهادی و انگیزه انقلابی در تحقق اهداف و آرمان‌های اسلام عزیز هستید به عنوان «مسئول ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی» منصوب می‌کنم.

اهم وظایف این ستاد عبارت است از:

-به میدان آوردن ظرفیت‌های درونی سازمان جهت فرهنگ سازی نسبت به تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده.
-حمایت و محوریت بخشی به جریان فرهنگی فعال مؤثر در حوزه خانواده و جمعیت با استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی، حلقه‌های میانی و نهادهای دولتی و انقلابی.
-تدوین سند جمع خانواده و جمعیت سازمان و تقسیم کار ملی متناسب با اسناد بالا دستی کشور.
-توجه ویژه در تحقق وظایف محوله و قوانین موضوعه کشور، همچون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تدوین سازوکارهای ارزیابی و پیشرفت و ظایف.
-طراحی و اجرای نظام فرهنگ سازی و حمایت از مجموعه‌های مردمی فعال در گسترش فرهنگ ازدواج، فرزند آوری و نیز مجموعه‌های مؤثر در زمینه رشد و ارتقای فرهنگ خانواده در کشور.
-جذب حداکثری ظرفیت‌های حمایت و توزیع هوشمند میان مجموعه‌های کنش گر مردمی و ارزیابی میزان اثرگذاری اقدامات مرتبط.
-کمک به دیگر مجموعه‌های حاکمیتی در حوزه فرهنگ سازی و تبلیغ و ترویج موضوع خانواده، سبک زندگی، فرزند آوری و ... در تولید محتوا و تربیت نیروی انسانی.
-ارائه گزارش‌های منظم از عملکرد مجموعه‌های مرتبط و میزان اثر گذاری جهت اصلاح و تکمیل فرایند گسترش فرهنگ اسلامی در موضوع خانواده و جمعیت.

امید است با استعانت از خدای متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) تعامل حداکثری مجموعه‌های بیرون و درون سازمان و شناسایی و حمایت دقیق و هدفمند از مجموعه‌های فرهنگ ساز به خصوص مجموعه‌های توانمند مردمی نسبت به حفظ و تعالی این نهاد مقدس گام بردارید.

تاکید می‌کنم تمامی معاونت‌ها، مؤسسات وابسته و مجموعه‌های مرتبط، موظف به همکاری مجدانه با این ستاد و به میدان آوردن همه ظرفیت‌های مؤثر در تحقق اهداف و وطایف سازمان تبلیغات اسلامی در موضوع هستند.

محمد قمی
18/ 3 / 1401

1401/03/29

تعداد بازدید: 4

T

T