مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

اجراي بیش از ۷۰ فعالیت دینی و فرهنگی در سطح کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

اجراي بیش از ۷۰ فعالیت دینی و فرهنگی در سطح کردستان

حجت‌الاسلام برومند رازیانی گفت: به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی بیش از ۷۰ فعالیت دینی و فرهنگی در سطح شهرهای کردستان اجرا شد.

اجراي بیش از ۷۰ فعالیت دینی و فرهنگی در سطح کردستان

 

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان  در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: تبلیغ دین کاری مداوم و مستمر است که باید با شهامت و قاطعیت مطرح شود.

وی پشتوانه مبلغ را خداوند برشمرد و گفت: مبلغ ترسی از تهدیدکنندگان ندارد و اجر و پاداش خود را از خداوند متعال دریافت می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه تکلیف و وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی تبلیغی، تبلیغ اسلام ناب بین آحاد مردم است، بیان کرد: کار سازمان تبلیغات اسلامی دولتی نیست و فراز و نشیب زیادی دارد و برای حمایت از استمرار فعالیت دینی تلاش میکند از کار‌های دینی و فرهنگی مردم حمایت کند.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: در کردستان در مجموع هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و سایر تشکل‌ها که بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ تشکل دینی مردمی را در استان شامل می‌شود، فعالیت‌هایی انجام شده است.

وی اعلام کرد: برگزاری نشست‌های روشنگری ویژه روحانیون مساجد، طبخ ۱۲ هزار پرس غذا و اطعام نیازمندان در سطح مساجد و حسینیه‌ها، نشست مشترک علما و روحانیون شیعه و سنی در استان، همایش سبط النبی، همایش سادات نبوی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط تبلیغات اسلامی استان در سال گذشته بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: برای سال جدید در سال ۱۴۰۱ از طرف استان برنامه‌هایی تدوین شده که ارتقای کارکرد‌های مدارس صدرا در استان، ارتقای شیوه‌های نوین تبلیغ و برگزاری دوره‌های تخصصی در حوزه کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های سالجاری این سازمان است.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: امسال به مناسبت یکم تیر برنامه‌هایی در استان تدوین شده که تجلیل از خانواده شهدای شاخص تبلیغ، خانواده شهدای علما، نشست علما و روحانیون موثر حوزه دین، سخنرانی روسا پیش از خطبه‌های نماز جمعه، تکریم از ۲۵ نفر از موثران حوزه دین و برگزاری همایش پیاده‌روی ویژه خانواده تبلیغی سنندج از جمله برنامه‌هایی است که به همین مناسبت در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: سازمان تبلیغات اسلامی امیدآفرینی را که هدف جهاد تبیین است را پیش خواهد برد و از وظایف خود می‌داند که در این راستا تلاش کند.

حجت‌الاسلام رازیانی تصریح کرد: در راستای توجه به مقوله جهاد تبیین فراخوان مقاله‌ای در این زمینه در استان اعلام شد که در مراسمی از آثار برگزیده این حوزه تجلیل می‌شود.

1401/04/01

تعداد بازدید: 5

T

T