دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با نائب رئیس شورای هیئات مذهبی

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با نائب رئیس شورای هیئات مذهبی

به مناسبت فرارسیدن یک تیر، «روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی»، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج و کارشناسان فرهنگی این اداره با آقای سید احمد موسوی -نایب رئیس شورای هیئات مذهبی - و پیشکسوت فعال مذهبی، دیدار و گفتگو کردند.

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با نائب رئیس شورای هیئات مذهبی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاتمیان - رئییس اداره تبلیغات اسلامی سنندج - ضمن تقدیر از زحمات دلسوزانه اقای موسوی تلاش در عرصه تبلیغ دین وارزشهای دینی را رسالت همه کسانی دانست که دغدغه‌مند تربیت دینی مردم هستند.

وی افزود: بی شک فعالیت های قرآنی، مذهبی وآنچه در ترویج فرهنگ دینی مؤثر است در تقلیل آسیب‌های اجتماعی و سوق دادن نسل جوان به سمت وسوی دین منشأ اثر است .

حجت الاسلام حاتمیان در ادامه عنوان کرد: توجه به ذائقه جوان امروز در ابلاغ دین به این نسل ضروری و لازم است و در واقع اگر در تربیت دینی ،سلیقه و ذائقه مخاطب مورد توجه قرار نگیرد، در تربیت نسل دین یاور توفیقی حاصل نخواهد شد.

در ادامه سید احمد موسوی- نایب رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان سنندج - نیز ضمن تشکر از حسن نظر حاج آقا حاتمیان گفت: افتخار خادمی امام حسین(ع) را مرهون تفکر وتربیتی میدانم که با گوشت وپوستم عجین شده و دراین مسیر به لطف خداوند از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد، وی در پایان با اشاره به برخی از مشکلات هیات مذهبی ، مساعدت وحمایت بیشتر برای ارتقای فعالیت هیئات مذهبی را خواستارشد.

1401/04/01

تعداد بازدید: 3

T

T