مسئول شورای افتاء دیواندره:

فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه تبلیغ دین ستودنی است

مسئول شورای افتاء دیواندره:

فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه تبلیغ دین ستودنی است

ماموستا عبدالحمید حسنی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد انقلابی است که از دل جامعه به پا خواسته و فعالیت‌ها و خدمات این سازمان در حوزه تبلیغ دین به جامعه ستودنی است.

فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه تبلیغ دین ستودنی است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ماموستا عبدالحمید حسنی مسئول شورای افتاء شهرستان دیواندره در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ضمن کردستان با تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد انقلابی است که از دل جامعه به پا خواسته و در حوزه تبلیغ دین و اطلاع رسانی دینی خدمات زیادی به جامعه ارائه داده  که ارزشمند و قابل تقدیر است.

ماموستا حسنی  گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: الَّذينَ يُبَلِّغُونَ رِسالاتِ‌اللَّهِ وَ يَخْشَوْنَهُ وَ لا يَخْشَوْنَ أَحَداً إِلاَّ اللَّهَ وَ كَفى‏ بِاللَّهِ حَسيبا كسانى كه پيام‌هاى خدا را مى‏رسانند و از او مى‏ترسند و از هيچ كس جز او نمى‏ترسند، خدا براى حساب‏كردن اعمالشان كافى است.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی و انقلابی است و خداوند توفیق خدمت‌رسانی به آنها را داده است و طبق آیه ذکر شده خداوند حساب آنها را متقبل شده و اجر و پاداش چندین برابر می‌دهد.

ماموستا حسنی ضمن اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که سوال شد دوست داشتنی‌ترین مردم از نظر خداوند چه کسانی هستند، فرمودند «کسانی که بیشترین نفع را به مردم می رسانند» و قطعا تبلیغات اسلامی با انجام رسالات خود در جامعه بدنبال منفعت مردم است.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان  نیز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن یکم تیر سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اعلام کرد: ماموستاهای بزرگوار زحمات زیادی در حوزه دین و تبلیغ و اطلاع رسانی در سالیان متمادی کشیده‌اند.

وی خطاب به ماموستا حسنی افزود: امروز خداوند توفیق داده که شما در سنگر افتاء مشغول به فعالیت شوید و وظیفه ماست که هر ازگاهی از شما بزرگوران سرکشی و دلجویی نماییم.

1401/04/01

تعداد بازدید: 6
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T