حجت الاسلام و المسلمین عالی؛

جهاد تبیین تنها راه پیروزی در جنگ شناختی است

حجت الاسلام و المسلمین عالی؛

جهاد تبیین تنها راه پیروزی در جنگ شناختی است

حجت‌الاسلام و المسلمین عالی گفت: جنگ امروز ، جنگ شناختی و ادراکی است و برای فائق آمدن بر دشمنان باید روحانیون و کسانی که دغدغه دین و مذهب دارند ضمن مقابله با شبهات دینی و اعتقادی، وارد میدان شوند.

جهاد تبیین تنها راه پیروزی در جنگ شناختی است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین عالی، در همایش «نقش تبلیغ در جهاد تبیین» که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با حضور 400 نفر از علما، روحانیون و ائمه جمعه و جماعت خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: شیاطین انس و جن از هر ابزاری برای تغییر مسیر هدایت انسان ها استفاده می‌کنند و اگر رهبران حق و کسانی که هدایت انسان‌ها را به عهده دارند بدانند که چه کار می کنند شیاطین نمی‌توانند به انسان‌ها چیره شوند .

وی خاطرنشان کرد: مبلغان دینی به عنوان مسئولان هدایت انسان‌ها و ابلاغ احکام و کلام پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) باید بتوانند در تقابل حق و باطل نقشه راه را به بهترین نحو تحلیل کنند و برنامه‌ریزی داشته باشند .

حجت‌الاسلام و المسلنمین عالی تصریح کرد: وظیفه مبلغان دینی و هر مومني این است که علم با برکت کسب کند و با غیرت دینی در برابر نقشه‌های شوم شیاطین انس و جن، مردانه بایستند و تصمیمات درست بگیرد.

وی تأکید کرد: جنگ امروز ، جنگ شناختی و ادراکی است و از این نقطه دشمنان ما در حال ضربه زدن به اعتقادات ما به ویژه جوانان هستند و باید به صورت جهادی تمام افرادی که دغدغه دین، مذهب و شریعت دارند، نسبت به تبیین مسائل و شبهات ورود کند ؛ که مقام معظم رهبری آن را «جهاد تبیین» نامیدند.

حجت الاسلام و المسلمین عالی در پایان اظهار کرد: استفاده از ابزار روز برای بهره گیری در مقابل تهدیدات شیاطین و در برابر شبهات دینی و اعتقادی یکی از مسائل مهمی است که باید مد نظر علماء، روحانیون، گروه‌های جهادی و تبلیغی باشد.

1401/04/04

تعداد بازدید: 6

T

T