به همت موسسات قرآنی اردبیل انجام شد؛

توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک آموزشی و معیشتی در اردبیل

به همت موسسات قرآنی اردبیل انجام شد؛

توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک آموزشی و معیشتی در اردبیل

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک آموزشی و معیشتی به همت موسسات قرآنی در مناطق مختلف استان خبر داد.

توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک آموزشی و معیشتی در اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز صابر در مصاحبه با روابط عمومی این اداره کل، به اجرای طرح های حمایتی از خانواده نیازمند در ایام اربعین و دهه آخر صفر اشاره کرد و گفت: توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل آغاز شده و در ایام و مناسبت های مختلف به اوج خود رسیده است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۵۰۰ بسته کمک آموزشی، معیشتی و عذای گرم به صورت مسجد و محله محور به همت موسسات، مراکز و خانه های قرآنی، بین نیازمندان استان توزیع شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به موسسات قرآنی فعال در طرح حمایتی از خانواده بی بضاعت اشاره کرد و گفت: موسسه قرآنی بنت الهدی منطقه سنی نشین عنبران با مسئولیت خانم شاهی، خانه قرآنی بصیر روستای آقاباقر با مسئولیت خانم فتاحی، موسسه قرآنی گل نرگس شهرستان کوثر با مسئولیت خانم کریمی، خانه قرآنی المهدی (عج) روستای گندیشمین با مسئولیت خانم نوروز و جمعی از فعالان قرآنی استان اردبیل در تهیه و توزیع بسته های کمک آموزشی، معیشتی و غذای گرم با خیرین و مردم نوعدوست استان همکاری کردند.

1400/07/06

تعداد بازدید: 8

T

T