نشست هیات رئیسه ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان گلستان

نشست هیات رئیسه ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان گلستان

اعضای هئیت رئیسه ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی گلستان با حضور حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل و حجت الاسلام رضا دیلمی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان و روسای هیئات مذهبی شهرستان ها در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

نشست هیات رئیسه ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان گلستان

به گزارش نهضت اسلامی گلستان، حجت الاسلام گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این نشست اظهار کرد: هیئات مذهبی، گفتمان انقلاب اسلامی را در جامعه روز به روز بیشتر ترویج دهند و به تحقق جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی کمک کنند.

وی ابراز کرد: هیئات مذهبی همانطور که با کمک امام راحل، انقلاب را به وجود آوردند با جدیت این انقلاب را به انقلاب جهانی امام عصر(عج) متصل کنند و تنها راه آن عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

در ادامه ، حجت الاسلام دیلمی-  معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان-، هیئات مذهبی را به عنوان مولفه قدرت نرم انقلاب اسلامی دانست و گفت: یکی از تشکل هایی که نقش بسیار مهمی در بسط فرهنگ عاشورایی و انقلابی با کارنامه ای سراسر نور و درخشندگی دارند، هیئات مذهبی هستند.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی نقش بی بدیل و بی نظیری در قامت نگاه انقلابی و اسلامی دارند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: هیئت مذهبی، کانون جهاد تبیین است.

در این نشست محمدمهدی عبدالصالحی به عنوان رئیس، عباس علیخانی نایب رئیس و قاسم استیری به عنوان دبیر ششمین دوره شورای هیئات مذهبی استان انتخاب شدند.

همچنین در پایان اعضای شورا از نمایشگاه "تبلیغ گفتمان ساز" دستاوردهای نهضت اسلامی گلستان بازدید کردند.

 1600 هیئات مذهبی در سطح استان فعالیت دارند.

1401/04/05

تعداد بازدید: 4

T

T