رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار

«دهه امامت» فرصت مناسبی برای دفاع از حریم ولایت است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار

«دهه امامت» فرصت مناسبی برای دفاع از حریم ولایت است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی برای دفاع از حریم ولایت و بازنشر مبانی عقیدتی اسلام است.

«دهه امامت» فرصت مناسبی برای دفاع از حریم ولایت است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ضمن گرامیداشت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت مراسمات ویژه‌ای در سطح این شهرستان برگزار می‌شود و در همین راستا تعداد ۵۰ مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی به مناطق مختلف شهرستان بیجار اعزام می شوند.

حجت الاسلام مختاری نیا همچنین گفت:همزمان با دهه ولایت بیش از 10 برنامه محوری و فرهنگی در شهرستان بیجار اجرا می‌شود.

وی  از اجرای مراسمات این دهه در مساجد بیجار نیز خبر داد و گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی بیجار مراسم جشن و سرور به مناسبت این ایام در سطح کلیه مساجد شهر و روستای بیجار برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید از ظرفیت‌های عید غدیر و قربان در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی و دینی بهره برد.

وی با تأکید بر برگزاری پرشور برنامه‌های دهه امامت و ولایت و برپایی بیش از 40 ایستگاه صلواتی در سطح شهر و روستاهای بیجار گفت: این دهه فرصت مغتنمی برای تبیین محتوای غنی غدیر و آشنا کردن بیشتر مردم با موضوع ولایت فقیه است.

 

1401/04/05

تعداد بازدید: 4

T

T