دشمن از کانال فرهنگی تیشه به ریشه انقلاب می‌زند

دشمن از کانال فرهنگی تیشه به ریشه انقلاب می‌زند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: امروز دشمن از کانال فرهنگی به دنبال زدن تیشه به ریشه انقلاب است، پس برای مقابله با این حرکت دشمن کار جهادی لازم است.

دشمن از کانال فرهنگی تیشه به ریشه انقلاب می‌زند

 به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در همایش کارگاه آموزش نوین قرآنی گفت: هدف از برگزاری همایش کارگاه آموزش نوین قرآنی احیای آن در منازل است تا ضمن قرائت قرآن کریم به مفاهیم آن هم پی ببریم.
حجت الاسلام خلیفاوی گفت: فقط خواندن قرآن دردی از جامعه ما  دوا نمی‌کند باید بدانیم که قرآن چه می‌گوید و درس‌های که در قرآن است را خوب آموزش و آشنا باشیم دشمن نمی‌توانند اختلاف بین ما ایجاد کند.
وی یادآور شد: امروز دشمن از کانال فرهنگی به دنبال زدن تیشه به ریشه انقلاب است، پس برای مقابله با این حرکت دشمن کار جهادی لازم است.
در ادامه این همایش حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: امروز جهاد تبیین به خوبی در جامعه احساس می شود.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا عنوان کرد: امروز بندرلنگه در مسائل قرآنی در وضعیت مناسبی قرار دارد و برای ارتباط با نوجوانان و جوانان باید با شیوه های خاص خود آن ها جلور فت تا به آن ها قرآن را آموزش دهیم، اگرچه باتوجه به فضای مجازی در جامعه برای جمع کردن آن ها کار مشکلی  است؛ اما باید راهکار ها آشنایی داشته باشیم و به زبان و اخلاق خودشان جلو برویم تا با اشتیاق آن را دنبال کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بندرلنگه تصریح کرد: متاسفانه بندرلنگه قاری قرآن ندارد درحالی که تا امروز این شهرستان باید حداقل ۱۶۰ قاری ممتاز داشته باشد تا در سطح استان و کشور و جهان حرف اول بزند.
وی در پایان افزود: ما در مفاهیم قرآنی با سایر مناطق فاصله داریم باید در این رابطه چاره‌ای اندیشید و یک نهضت قرآنی باید به راه انداخت تا از قافله عقب نباشیم و در این رابطه کوتاهی نخواهیم کرد.

1401/04/10

تعداد بازدید: 6

T

T