طی مراسمی

از منتخب مهرواره محله همدلی استان خراسان شمالی تجلیل شد

طی مراسمی

از منتخب مهرواره محله همدلی استان خراسان شمالی تجلیل شد

در مراسمی با حضور معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، از منتخب مهرواره محله همدل استان خراسان شمالی تجلیل شد.

از منتخب مهرواره محله همدلی استان خراسان شمالی تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیبغات اسلامی خراسان شمالی، در مراسم تجلیل از منتخب مهرواره محله همدل استان، اظهار کرد: در طرح مهرواره محله همدل  تعداد50 هزار ایده به دبیرخانه مرکزی مهرواره ارسال شد که از این تعداد حدود 600 ایده متعلق به استان خراسان شمالی بود.

حجت‌الاسلام هدایتی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این مهرواره، افزایش حس مشارکت و مسئولیت اجتماعی بود، افزود: در این مهرواره خود مردم برای حل مشکلاتشان با محوریت مسجد و مدیریت امام روستا و امام محله، دست‌به‌کار شده‌اند و با مشارکت حداکثری همه بخشی از مشکلات موجود در محله یا روستا را برطرف کرده‌اند.

وی بابیان اینکه  سرمایه‌های اجتماعی، گره‌های اجتماع را باز می‌کند و مسائل مردم را حل می‌کند ادامه داد: بدترین خیانت در کشور این است که جریاناتی بخواهند سرمایه اجتماعی یک ملت را ذوب کنند و از بین ببرند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: مردم بزرگ‌ترین سرمایه هر کشور و هر دولتی هستند که اگر از این سرمایه‌های اجتماعی به‌درستی استفاده شود معضلات و مسائل جامعه به‌راحتی و با هزینه کمتری رفع می‌شود.

 گفتنی است مهرواره محله همدل اقدامی در راستای حل مشکلات و مسائل مربوط به حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، تربیتی، آموزشی، مذهبی، اخلاقی، حقوقی، خانواده، زنان، رسانه و هویت‌بخشی، سبک زندگی و سلامت، گفتمان انقلابی و فرهنگی ایرانی اسلامی، فساد و انحراف عملکرد و نهایتاً آسیب‌های اجتماعی در محله‌ها بود که با محوریت امام روستا و مسجد مدیریت و دنبال شده است.

 

1400/08/16

تعداد بازدید: 3

T

T