برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته ازدواج در شهرستان سروآباد

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته ازدواج در شهرستان سروآباد

جلسه هماهنگی و برنامه‌یزی هفته ازدواج به مناسبت هفته ازدواج در شهرستان سروآباد برگزار شد.

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته ازدواج در شهرستان سروآباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته ازدواج با حضور کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد در محل اتاق جلسات اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه ذبیحی کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت امام علی(ع) و حضرت فاطمه (س) بیان کرد: زندگی سراسر مهر و محبت این بزرگواران میتواند بهترین الگو برای همه خانواده ها باشد.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد تحکیم بنیان و پایداری خانواده بر مبنای ارزشهای اسلامی و ایرانی، لازم است همه نهادهای مرتبط به طور جدی در این حوزه گام بردارند.

ذبیحی خاطر نشان کرد: ازدواج به هنگام و نهادینه شدن ازدواج آگاهینه در جامعه زیربنای یک ازدواج پایدار بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده در سطح روستاهای پرجمعیت، تجلیل از فعالین حوزه ازدواج، تبلیغات محیطی و فعالیت در حوزه فضای مجازی درباره ازدواج را ازجمله فعالیت های این اداره عنوان کرد.

1401/04/11

تعداد بازدید: 4

T

T