«رویداد دختران حاج قاسم» در زنجان برگزار می شود

«رویداد دختران حاج قاسم» در زنجان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان رویداد «دختران حاج قاسم» در زنجان برگزار می شود .

خانم ایمانی کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان با این اعلام این خبر افزود : رهبر کبیر انقلاب، بانوان را رهبران نهضت اسلامی می‌دانست زیرا معتقد بود بانوان، نقش تعیین کننده‌ای در لحظات حساس تاریخی داشته‌اند.

خانم ایمانی در ادامه گفت : دشمنان نظام به نقش مهم زنان در پیشبرد اهداف انقلاب پی برده‌اند به همین دلیل تلاش می‌کنند آنها را از نقش اثر گذار و تاریخی خود دور کنند. سازمان تبلیغات اسلامی  با هدف تقویت استعدادهای اجتماعی دختران ایران اسلامی و تربیت کنشگران اجتماعی که اهل دغدغه، مسئولیت پذیری، تکلیف گرایی و توجه به نیازهای اجتماعی جامعه و پیگیر حل مشکلات باشند، رویداد دختران حاج قاسم را در استان اجرا کنند.

ایمانی تصریح کرد: رویداد دختران حاج قاسم با الهام از شخصیت بزرگ حاج قاسم سلیمانی که یکی از کنشگر تر ین و اثرگذارترین شخصیت‌ها در جامعه اسلامی است گرفته شده تا دختران ما با الگوگیری از این شخصیت بزرگ پا به عرصه خدمات اجتماعی بگذارند و به حل مسائل و مشکلات کوچک و بزرگ جامعه بپردازند. در این رویداد 150 نفر از دختران نوجوان 16 الی 20 ساله از استان حضور دارند . برگزاری نشست مجازی و حضوری و تشریح ضرورت اجرای کار فرهنگی تاثیر گذار و اجرای عملیات طرح مسئله تعیین شده در بوم فرهنگی توسط اساتید کشوری از جمله برنامه های این رویداد می باشد .

کارشناس اداره امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد : رویداد دختران حاج قاسم در تاریخ 21 تا 23 تیرماه جاری و با هدف تبدیل کردن دختران جامعه به کنشگران اجتماعی در اردوگاه باکری زنجان برگزار می‌شود .

1401/04/12

تعداد بازدید: 6

T

T