با حضور جمعی از مسئولان؛

یادواره شهدا در مدرسه دخترانه صدرا قروه برگزار شد

با حضور جمعی از مسئولان؛

یادواره شهدا در مدرسه دخترانه صدرا قروه برگزار شد

مراسم یادواره شهداء در مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی شهرستان قروه با حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدای این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدا در مدرسه دخترانه صدرا قروه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، آیت الله حسینی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با اشاره به جایگاه شهدا و نقش شهدا در زندگی همه انسان‌ها اظهار کرد: همان طوری که کار معلم سوختن و ساختن است و با فکر و قلم خود جامعه را هدایت می‌کند، کار شهدا معامله عشق و از خود گذشتگی برای رسیدن به خدا بود نه تعلقات دنیوی، و این شهدا هستند که همچون معلمی دلسوز راه و رسم زندگی را به ما می‌آموزند.

وی افزود: شهدای والامقام دوران دفاع مقدس در تقویت انقلاب اسلامی و استقرار حکومت اسلامی نقش آفرینی کردند و برگزاری یادواره شهدا در دهه فجر اقدامی ارزشمند در تجلیل از یاد و خاطره آنان است.

آیت الله حسینی گفت: شهدا، آبروی هر شهری هستند و همه ما به شهیدان حق علیه باطل که از همه چیز خود گذشتند تا اسلام و ایران بماند، مدیونیم و این دین را باید با حفظ نظام مقدس اسلامی و جلوگیری از مفاسد و نفوذ دشمنان در فرهنگ کشورمان به ظهور برسانیم.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: شهدا عامل سعادت و سلامت جامعه هستند و باید پیروی از مکتب شهدا سرلوحه تمامی برنامه‌های جامعه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: استقبال جوانان ما از یادواره‌های شهدا نشان می‌دهد که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با عزت و افتخار کامل از شهدا و ایثارگران الگوگیری می‌کنند و آنها را سرمشق خود قرار داده‌اند.

آیت الله حسینی با اشاره به هجمه‌های سنگین دشمنان در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمنان امروز بعد از سه دهه انواع ابزارها و امکانات خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند در مسیر انقلاب و راه افتخارآمیز شهدا خلل و خدشه‌ای وارد کنند.

گفتنی است، در این مراسم زنگ ایثار و مقاومت توسط مسئولان به صدا درآمد و در پایان نیز از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و دانش‌آموزان برتر تجلیل شد.

 

1400/07/08

تعداد بازدید: 8

T

T