ايسنا: عصر جنگ روایت ها

ايسنا: عصر جنگ روایت ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: خوب است که یک شبکه بین پارک علم و فناوری، جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان ایجاد شود که این کار باعث ارتقاء آموزش‌ها و جلوگیری از برخی موازی‌کاری‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، امروز یک‌شنبه، ۱۶  آبان‌ماه، در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی لرستان، با اشاره به فعالیت بیش‌از ۲۰۰۰ هیئت مذهبی ذیل سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: این سازمان توابع بزرگی دارد که هرکدام حیطه فعالیت خود را داشته و همه خودجوش و مردمی هستند.

وی با اشاره به رسالت فرهنگی جهاد دانشگاهی، عنوان کرد: مبلغات و مبلغین ما زیاد هستند و می‌توانیم آن‌ها را برای انجام کارهای فرهنگی در زمینه‌های مختلف به مرکز جهاد دانشگاهی وصل کنیم.

قدرتی با اشاره به این‌که ما آمادگی داریم که در عرصه آموزش‌های عمومی و تخصصی دینی و تدریس، محتوا و مدرس با جهاد دانشگاهی همکاری‌های لازم را داشته باشیم، بیان کرد: خوب است که یک شبکه بین پارک علم و فناوری، جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان ایجاد شود که این کار باعث ارتقاء آموزش‌ها و جلوگیری از برخی موازی‌کاری‌ها می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: یکی از معضلات و مشکلات ما در زمینه تولیدات محلی برندسازی است، که این امر خیلی می‌تواند به امر اشتغال در استان کمک کند.

وی افزود: در حال حاضر در عصر جنگ روایت‌ها قرار داریم، اگر روایت‌ها و مجاهدت‌های جهاد دانشگاهی بهتر انجام شود از نظر خصوصی و بیشتر مطرح شدن جهاد دانشگاهی و همچنین روایت پیشبردهای انقلاب تأثیر دارد.

1400/08/19

تعداد بازدید: 3

T

T