نویسنده کتاب صعود ۴۰ ساله:

تنها راه مقابله با دشمنان دین در فضای مجازی مسئله جهاد تبیین است

نویسنده کتاب صعود ۴۰ ساله:

تنها راه مقابله با دشمنان دین در فضای مجازی مسئله جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام سید محمد حسین راجی گفت: دشمنان دین در فضای مجازی ذهن مخاطبان را با بمباران فکری طوری در دست گرفتند که همه خدمات نظام جمهوری‌اسلامی را زیر سئوال برده و تنها راه مقابله با این مسئله ، جهاد تبیین است.

تنها راه مقابله با دشمنان دین در فضای مجازی مسئله جهاد تبیین است

به گزارش نهضت اسلامی، حجت‌الاسلام سید محمد حسین راجی در سلسله نشست‌های جهاد تبیین که در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در اربعین سال گذشته حکم جهاد تبیین را صادر کردند و پس از آن در ۸ سخنرانی خود بر ضرورت آن تاکید کردند.


پژوهشگر دینی و استاد دانشگاه اضافه کرد: دشمنان دین در فضای مجازی ذهن مخاطبان را با بمباران فکری طوری در دست گرفتند که همه خدمات نظام جمهوری‌اسلامی را زیر سوال برده و وارونه جلوه می‌دهند و تنها راه مقابله با این مسئله جهاد تبیین است.

وی «زیر سئوال بردن دستاورد‌های نظام»، «تطهیر و بزک چهره پهلوی» و« نظام را عامل همه مشکلات جامعه معرفی کردن» را سه محوری معرفی کرد که  دشمنان به طور جدی در فضای مجازی دنبال می‌کنند تا مردم ما را از نظام جمهوری‌اسلامی ناامید کنند.

راجی ادامه داد: دشمنان در دنیای مجازی ریشه همه مشکلات را در انقلاب اسلامی و مبانی دین معرفی می‌کنند، در حالی که ریشه مشکلات موجود در جامعه در عدم عمل به دستورات دین است و این مسئله باید برای مردم تبیین شود.

نویسنده کتاب صعود ۴۰ ساله که حاوی دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران است، گفت: کشور ما در تمام زمینه‌های علمی، اقتصادی، سیاسی و نظامی به دستاورد‌های بزرگی دست یافته است و مبلغان باید با مطالعه در منابع موثق نسبت به آن آگاهی یافته و مردم را نیز آگاه کنند.

وی گفت: تطهیر نظام فاسد پهلوی در فضای مجازی به صورت جدی توسط دشمنان نظام دنبال می‌شود تا به نسل جوان القا کنند که همه مشکلات، ریشه در جمهوری‌اسلامی دارد ، در صورتی که منابع بسیار موثق داخلی و خارجی خصوصاً یادداشت‌های «اسدالله علم» شرح کامل فساد و خیانت پهلوی آورده شده که باید برای نسل جوان تبیین شود.

راجی خاطر نشان کرد: در کتاب جعبه سیاه ، یادداشت‌های علم که از نزدیک‌ترین افراد به شاه بوده و به طور روزانه نوشته می‌شد گردآوری شده و خواندن آن را به همه مبلغان و فعالان فرهنگی توصیه می کنم  تا بتوانند با آگاهی کامل به روشنگری پرداخته و دست دشمنان را رو کنند.

1401/04/18

تعداد بازدید: 10
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T