همزمان با عید غدیر خم انجام میشود؛

توزیع ۲۵ هزار پرس غذا در شهرستان اشتهارد

همزمان با عید غدیر خم انجام میشود؛

توزیع ۲۵ هزار پرس غذا در شهرستان اشتهارد

رییس اداره تبلیغات اسلامی اشتهارد برنامه‌های دهه ولایت که در این شهرستان برگزار می‌شود را تشریح کرد و گفت: ویژه برنامه عید غدیر خم بعد از ظهر ۲۷ تیر ماه مقابل پاساژ بوعلی با حضور مردم برگزار می‌شود. همچنین طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۲۵ هزار بسته غذا نیز در سطح شهرستان تهیه و توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن صلاحی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد، ضمن گرامیداشت اعیاد و ودهه ولایت، با اشاره به اینکه سال گذشته مراسم عید غدیر خم تحت تاثیر کرونا با محدودیت برگزار شد، گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته جشن عید غدیر برای سادات شهرستان امسال به صورت متمرکز در فضای باز با حضور مردم اجرایی می شود. این آیین بعد از ظهر 27 تیر ماه در خیابان امام خمینی مقابل پاساژ بوعلی برگزار می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد با اشاره به اینکه 2 جلسه ستاد فرماندهی و فرمانداری شهرستان به منظور برگزار جشن دهه ولایت برگزار شده است، ادامه داد: سعی داریم هزینه های مربوط به برگزاری جلسه از طریق ستاد تأمین شود.

وی با اشاره در راستای اطلاع رسانی برنامه های دهه ولایت قوی تر از گذشته اقدام کرده ایم و از تبلیغات محیطی و مجازی نیز غافل نبوده ایم، اضافه کرد: پنج مسجد هر شب به صورت نوبتی برنامه جشن دهه ولایت را برگزار می کنند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: طبق مصوبه جلسات ذکر شده مقرر شد ادارات نیز برای برگزاری جشن عید غدیر در همان اداره به منظور بهره گیری پرسنل اقدام کنند، در این میان دادگستری شهرستان پیش قدم شد.

حجت الاسلام والمسلمین صلاحی با اشاره به اینکه نماز و دعای فرج توسط هیأت بانوان صورت خواهد گرفت، ادامه داد: برگزاری مسابقه شورای قرآنی در سطح شهرستان از دیگر برنامه های مطروحه در ایام دهه ولایت است.

وی اظهار کرد: نهج البلاغه خوانی به صورت هفتگی در سطح شهرستان آغاز شده است که در این ایام به صورت ویژه انجام می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد در پایان تصریح کرد: با همکاری اصناف مواد غذایی با قیمت مناسب تهیه شده است و طبق برنامه ریزی برای 25 هزار نفر اطعام آماده و توزیع خواهد شد.

 

1401/04/22

تعداد بازدید: 9
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T