استفاده از ظرفیت مربیان و فعالین فرهنگی تربیتی برای ارائه مفاهیم دینی

برگزاری اختتامیه دوره طنز دینی

استفاده از ظرفیت مربیان و فعالین فرهنگی تربیتی برای ارائه مفاهیم دینی

برگزاری اختتامیه دوره طنز دینی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، اختتامیه اولین دوره طنز دینی برای مربیان و فعالین فرهنگی تربیتی و تقدیر ازچند تن از برگزیدگان این دوره با حضور رئیس شورای شهرزنجان آقای منصور مرادلو و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در سالن همایش حاج قاسم سلمیانی اداره کل برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اختتامیه اولین دوره طنز دینی برای مربیان و فعالین فرهنگی تربیتی و تقدیر ازچند تن از برگزیدگان این دوره با حضور رئیس شورای شهرزنجان آقای منصور مرادلو و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در سالن همایش حاج قاسم سلمیانی اداره کل برگزار شد .

حجت الاسلام احمدی در اختتامیه طنز دینی با تبریک دهه ولایت و امامت گفت : با تلاش فراوان و همکاری همکاران و اساتید و مربیان حاضر ، این دوره در این ایام میارک برگزار گردید . دوره طنز دینی که برگزار شد دوره کابردی وفعالی بود . پایان این دوره، پایان همکاری ما با مربیان نیست ، ما از ظرفیت و مهارت مربیان در سطح شهر استفاده خواهیم کرد تا یک فضای خوب و جذاب برای ارائه مفاهیم دینی داشته باشیم . فضاهایی در سطح شهر داریم که همین جذابیت هایی که در دوره آموزشی بود و مهارتهایی که فراگرفتید برای ارائه مفاهیم دینی مناسب است .

آقای احمدی در ادامه افزود : فضای پارک بانوان فضای مناسبی برای ارائه مهارت مربیان و ارائه معارف دینی است و با همکاری شورای اسلامی شهر زنجان و شهرداری امیدواریم بتوانیم رسالت دینی و فرهنگی خود را انجانم دهیم . ما باید در هر شهر و شهرستان و بخشی مربی برای ارتقاء معارف دینی داشته باشیم. برای برگزاری دوره طنز دینی، هماهنگی و برنامه ریزی لازم صورت گرفته است که به زودی برگزار خواهد شد .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد : با آموزش و پرورش هماهنگی هایی برای برگزاری جشن های تکلیف و دورهای اردویی را در مدارس صورت گرفته است . در این دوران که دشمن سرمایه گذاری زیادی در بخش فرهنگی انجام داده و ما باید تلاش ویژه ای در این زمینه و جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن انجام دهیم . مربیان و فعالین فرهنگی باید جهادی عمل کنند و منتظر دستور یا بخشنامه از اداره و یا ارگانی نباشند، باید از مهارت فراگرفته شده به بهترین نحو استفاده کنیم .

آقای احمدی از تلاش اساتید در این دوره آموزشی که تلاش رسالت گونه و جهاد گونه و شبانه روزی در تربیت مربیان و فعالین فرهنگی داشتند و همچنین از همکاری شورای شهر و شهرداری و سپاه استان برای برگزاری دوره آموزشی طنز دینی قدردانی و تشکر کردند.

در پایان این مراسم از چند تن از برگزیدگان دوره تقدیر به عمل آمد .

1401/04/22

تعداد بازدید: 4

T

T