جزئیات نمایشگاه عطرسیب ۱۴۰۱ اعلام شد

جزئیات نمایشگاه عطرسیب ۱۴۰۱ اعلام شد

بیستمین نمايشگاه «عطر سیب» با هدف کمک به تجهیز و تأمین نیاز‌های هیئات و مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) از روز دوم تا نهم مردادماه آماده خدمت رسانی به هیئات خواهد بود.

 

جزئیات نمایشگاه عطرسیب ۱۴۰۱ اعلام شد

 

به گزارش نهضت ، رئيس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره كل تبلیغات اسلامی استان تهران  در گفتگو با خبرنگار نهضت اظهار داشت: بیستمین نمایشگاه «عطر سیب» از روز یکشنبه دوم مردادماه در محل میدان امام حسین (ع) شهر تهران آغاز به کار می‌کند و تا روز نهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

 علی ایل بیگی اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، بیستمین نمايشگاه «عطر سیب» با هدف کمک به تجهیز و تأمین نیاز‌های هیئات و مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) از روز دوم تا نهم مردادماه آماده خدمت رسانی به هیئات خواهد بود.

ایل بیگی همچین افزود: این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ فعال است که در آن محصولات و خدمات فرهنگی - هنری، ادوات و تجهیزات هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: در رویداد، برنامه‌های آیینی و فرهنگی مناسب خانواده‌ها و نیز غرفه‌های کودک و نوجوان فعال است.

ايل بيگي با بیان این که امسال بن کارت با اعتبار ۴ میلیون تومان در اختیار مسئولان هیئات قرار می‌گیرد خاطرنشان كرد: این اعتبار به هیئاتی پرداخت می‌شود که از سازمان تبلیغات اسلامی دارای مجوز رسمی باشند و مسئولان هیئات بايد با مراجه به سامانه اینترنتی به نشانی www.beyraghkhadamat.ir اطلاعات و مدارک خود را  در این سامانه بارگذاری کنند تا از این مزایا بهره‌مند شوند.

1401/05/02

تعداد بازدید: 5

T

T