رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان:

جهاد تبیین از نیازهای اساسی جامعه امروز است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان:

جهاد تبیین از نیازهای اساسی جامعه امروز است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه، «جهاد تبیین» است و باید به نحو صحیح و درستی انجام شود.

جهاد تبیین از نیازهای اساسی جامعه امروز است

به گزارش پایگاه خبری نهضت،   حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده راد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان با روحانی مستقر روستای کروندان اظهار داشت: بدون تردید جهاد تبیین یکی از نیاز‌های اساسی امروز جامعه است و عدم انجام درست آن می‌تواند نتایج زیان‌باری به وجود بیاورد، زیرا امروز دشمن با تحریف حقایق و جلوگیری از روشنگری سعی دارد واقعیت‌های انقلاب را وارونه جلوه دهد.
حجت‌الاسلام ابراهیم مولازاده عنوان کرد: آخرین تیر دشمنان انقلاب اسلامی، جنگ شناختی و رسانه‌ای است و تلاش آن‌ها این است که شناخت جامعه و تحلیل جامعه ایرانی را از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی تغییر دهند.
وی افزود: آنها سعی می کنند دستاورد‌های این نظام را اندک و با بزرگ نمایی، مشکلات و نواقص را بزرگ نشان دهند، البته گاهی اوقات ، مشکلات و نقص‌هایی هم وجود دارد که البته باید با مطالبه‌گری پیگیری و رفع شود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در ادامه گفت: باعنایت به اثرگذاری بسیار بالای جهاد تبیین در انجام این وظیفه مهم، نقش تشکل‌های مردمی و روحانیون مستقر بیش از سایر افراد جامعه است؛ زیرا تبلیغ و تبیین از وظایف شبکه تبلیغی است و آن‌ها وظیفه دارند که با تبیین حقایق مبانی فکری، ارزش‌های اسلامی و وقایع و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، مردم را با ارزش‌های اسلام حقیقی و آرمان‌های انقلاب آشنا کنند.
وی افزود: جهاد تبین وظیفه تمام آحاد جامعه بوده والبته وظیفه سنگینی نیز بر دوش ما کارکنان تبلیغات اسلامی است و باید در این خصو،  تمام تلاش خویش را به‌کار ببندیم.
در ادامه ، حجت‌الاسلام صحرایی - روحانی مستقر روستای کروندان- ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت‌الاسلام مولازاده وسایر کارکنان تبلیغات اسلامی دهگلان اظهار داشت: به طورکلی جهاد تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است، زیرا توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند و در این موارد است که تمامی تلاش‌های دشمن برای تحریف واقعیت‌ها با شکست مواجه می‌شود.
وی افزود: در راستای جهاد تبیین باید روشنگری و بیان حقایق عالمانه و مجاهدانه وجود داشته باشد تا نسل جوان بیشتر از سایر اقشار جامعه با بیان واقعیت‌های انقلاب آگاه‌تر شوند.

 

1401/05/05

تعداد بازدید: 3

T

T