مسؤول تشکل‌های مذهبی شهرستان کرج خبرداد:

500 هیئت مذهبی و 30 هيئت اتباع خارجي در کرج فعال هستند

مسؤول تشکل‌های مذهبی شهرستان کرج خبرداد:

500 هیئت مذهبی و 30 هيئت اتباع خارجي در کرج فعال هستند

مسؤول تشکل‌های مذهبی شهرستان کرج گفت: طی هفته‌های گذشته 500 هیئت برای فعاليت در محرم 1444 هجري قمري اعلام آمادگي كردند.

به گزارش نهضت، مهدی اسکندری، مسؤول تشکل‌های مذهبی شهرستان کرج، در گفت‌وگو با خبرنگار نهضت با اشاره به استقبال هیئات مذهبی برای عزای حسینی (ع) پس از دو سال دوری از این آیین، گفت: طی هفته‌های گذشته 500 هیئت برای دریافت و تمدید مجوز به تبلیغات اسلامی کرج مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه در این میان برای تمدید مجوز 300 هیئت اقدام شد، ادامه داد: همچنین 30 هیئت مختص اتباع  خارجي جواز موقت دریافت کردند. 

اسکندری با اشاره به اینکه 198 هیئت عزاداری امام حسین (ع) برای دریافت حواله ارزاق به این مرکز مراجعه کردند، بیان کرد: در این راستا حواله 8 تن و 343 کیلوگرم مرغ، 9 تن گوشت، 41 تن برنج، 13 تن و 760 کیلوگرم شکر به هیئات ارائه شد.

مسؤول تشکل‌های مذهبی شهرستان کرج ادامه داد: در این مدت 31 هیئت  داخلي نيز جواز موقت دریافت کردند؛ همچنین مجوز برای فعالیت 60 ایستگاه صلواتی نیز صادر شد.

این مقام مسؤول در پایان با بیان اینکه ثبت نام متقضیان در مرحله اول از طریق سامانه طوبی انجام می‌شود، افزود: مراجعه مسؤولان هیات ها و دوست داران امام حسین (ع) برای ثبت هیات خود همچنان ادامه دارد و ممکن است این آمار در روزهای آتی افزایش یابد.

 

1401/05/12

تعداد بازدید: 13
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T