دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد با امام جمعه بخش آحمد اباد

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد با امام جمعه بخش آحمد اباد

رابط خبر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد از دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با امام جمعه بخش احمد آباد خبر داد.

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد با امام جمعه بخش آحمد اباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، جواد اسماعیلی در این خصوص گفت: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد با حضور در دفتر امام جمعه شهرملک آباد، بخش احمد آباد با وی دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام فرمانبر امام جمعه بخش احمد آباد در این دیدار طی سخنانی گفت: امروزه حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه آحاد جامعه بوده و مبلغین دینی به‌ویژه ائمه جمعه و جماعات وظیفه سنگین تری دارند.
وی خاطرنشان کرد: جذب مردم به مساجد باعث تقویت نیرو در سنگر دفاع از حریم اسلام است و در این راستا باید شیوه هایی به‌کار برد که جاذبه داشته باشد و نه خدای ناکرده حرکتی از ما باعث دفع نمازگزاران از مسجد شویم.
حجت‌الاسلام فلاح رئیس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: بخش احمد آباد با پراکندگی روستاها مواجه است بنابراین با ساخت مساجد و خانه های عالم باید خلاء روحانیون را با استقرار مبلغین پر کنیم.

در پایان حجت‌الاسلام فرمانبر امام جمعه بخش احمد آباد نیز ضمن تقدیر و تشکر از توجه ویژه اداره تبلیغات اسلامی به مناطق محروم گفت: همه ما باید سعی کنیم تا اعتلای فرهنگ اسلامی را به جهانیان نشان دهیم و این زمانی ممکن است که همبستگی دینی و ملی ما تقویت یابد که الحمدلله امروز ایران اسلامی به مرحله بلوغ در عرصه جهانی رسیده و این میسر نبود مگر همراهی و تبعیت از مقام معظم رهبری.
در این دیدار مسائل مختلف فرهنگی و تبلیغی بخش احمد اباد مورد بررسی قرار گرفت.

1400/08/30

تعداد بازدید: 9

T

T