انتصاب دبیر و اعضای ستاد استانی مهرواره بانور آذربایجان غربی

انتصاب دبیر و اعضای ستاد استانی مهرواره بانور آذربایجان غربی

ستاد استانی مهرواره بانور آذربایجان غربی تشکیل شد و دبیر و اعضای این ستاد منصوب شدند.

انتصاب دبیر و اعضای ستاد استانی مهرواره بانور آذربایجان غربی

به گزارش دبیرخانه مهرواره بانور، طی جلسه‌ای با حضور معاون  فرهنگی و کارشناس آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، نماینده بسیج جامعه زنان، کارشناس امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، مسئول امور بانوان شورای هیئات مذهبی و جمعی از فعالان فرهنگی این استان، ستاد مهرواره بانور در آذربایجان غربی تشکیل شد.

در این جلسه سیده مریم ناظمی مسئول طرح نهضت پیشرفت بانوان آذربایجان غربی، به عنوان دبیر این ستاد انتخاب و معرفی شد و مریم گراوندی کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، فاطمه ولی پور رابط کانون نظام تبیین طرح نهضت پیشرفت بانوان، آیناز کیان پور، فاطمه زهرا شیخ رضا زاده و لیلا رحیمی از فعالین فضای مجازی نیز به عنوان اعضا و تیم این ستاد معرفی شدند.
در این نشست مقرر شد اعضای انتخابی ستاد استانی مهرواره بانور آذربایجان غربی، به احصاء بانوان فعال محلات جهت حل مسائل حوزه خانواده و فرزند آوری بپردازند و لیست اسامی و مشخصات آنان را به دبیرخانه ارسال نمایند.
طراحی پوستر و فعالیت در فضای مجازی و بهره گیری از آن برای هماهنگی بیشتر اعضا و اطلاع رسانی دقیق و گسترده‌تر مهرواره بانور، از دیگر تصمیمات مهم این جلسه بود.

1401/05/15

تعداد بازدید: 3

T

T