مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

خدمت به مردم و امیدآفرینی بزرگترین معروف به شمار می‌رود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

خدمت به مردم و امیدآفرینی بزرگترین معروف به شمار می‌رود

رازیانی گفت: بزرگترین معروفات خدمت به مردم و تسهیل در کار آنها و ایجاد امید بین ملت است که اين كار سرلوحه فعاليت‌هاي سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

خدمت به مردم و امیدآفرینی بزرگترین معروف به شمار می‌رود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در نشست دبیران شورای امر به معروف اداره تبلیغات اسلامی استان، اظهار کرد: شورای امر به معروف اداره تبلیغات اسلامی به‌عنوان یکی از دستگاههای برتر استان در عرصه امر به معروف شناسایی شده است که با تلاش و پیگیری مجموعه تبلیغات اسلامی در سطح استان به ثمر نشست.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های استان کردستان علیرغم تعداد کم نیروها اما با تلاش فراوان برنامه‌های پرحجم در سطح استان اجرا می‌شود و بیش از ۸۰۰ مراسم در سطح استان برنامه اجرا شده است.

حجت‌الاسلام رازیانی عنوان کرد: کار جهادی و شبانه‌روزی نیروهای تبلیغات اسلامی زمینه‌ساز اجرای فعالیت‌های دینی و فرهنگی موثر در استان شده است.

وی تصریح کرد: از بزرگترین معروفات خدمت به مردم و تسهیل در کار مردم و ایجاد امید بین مردم است که سرلوحه کار تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در سفر به شهرستان‌های استان شاهد تحرک و پویایی فعالیت و‌مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در استان کردستان بوده‌ام، اظهار کرد: مجموعه ارزشمند و ارزشمداری در سازمان تبلیغات اسلامی کردستان خدمت می‌کنند که پرچمدار حرکات فرهنگی در کردستان محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: تمام فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی بر مدار ارزش‌های اسلامی است و رتبه اول سازمان‌ها و ادارات استان به جهت فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر برعهده سازمان تبلیغات است.

الله مرادی یادآور شد: انتظار می‌رود هر ارگان و سازمانی به انجام وظایف و رسالت‌شان عمل کنند و اگر هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد کار خود را بخوبی انجام دهد در استان فعال خواهد بود.

وی اضافه کرد: علمای شهرستان‌ها باید ناظر به معروف باشند و هر جا که اشتباهی دیدند تذکر داده و راهکار ارائه دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اذعان کرد: جایگاه تبلیغ و امر به معروف نباید با حرکات نسنجیده زیر سئوال برود و باید علما و روحانیون استان ناظر بر فعالیت سایر ارگان‌ها در حوزه رعایت و ترویج معروفات باشند.

1401/05/22

تعداد بازدید: 3

T

T