حجت الاسلام حمید بهاری؛

بسیج مظهر اقتدار ملی، اخلاص، بصیرت و مجاهدت است

حجت الاسلام حمید بهاری؛

بسیج مظهر اقتدار ملی، اخلاص، بصیرت و مجاهدت است

رئیس تبلیغات اسلامی گرمی روحیه بسیجی را عامل پیشرفت همه جانبه کشور عنوان کرد و گفت: بسیج مظهر اقتدار ملی و مجاهدت است.

بسیج مظهر اقتدار ملی، اخلاص، بصیرت و مجاهدت است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام حمید بهاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در مدرسه امام خمینی(ره) گرمی و با حضور جمعی از مسئولین، دانش آموزان و معلمان برگزار شده بود گفت: بسیج به‌عنوان لشکر مخلص خدا و یادگار بزرگ و درخشان امام راحل، از نخستین روز تاسیس خود تا به امروز خدمات بسیار زیادی انجام داده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی با بیان اینکه هدف از بزرگداشت هفته بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات ۴۲ ساله بسیج مستضعفین است، گفت: بسیج به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن، در خدمات حیاتی با مقیاس گستره‌ی کشوری، در فعالیتهای پیشرو علمی و فناوریهای نوین، در رویکردهای ارزشی و ایجاد فضای معنوی، همه جا نام بسیج برده میشود و حضور بسیج جلوه می‌کند.

وی ایمان، عزم، احساس مسئولیت و اعتماد به نفس پایه‌های اصلی فعالیت بسیجی در جامعه عنوان کرد و گفت: همواره در تمام نقاط کشور، هر منطقه ای با مشکل و یا چالشی مواجه شده، بسیجیان سلحشور خودجوش در خط مقدم مقابله با آن مشکل ایستاده‌اند؛ به طور مثال در زلزله اخیر استان هرمزگان مشاهده کردیم که بسیجیان به مناطق زلزله زده جهت خدمت رسانی به مردم حضور یافتند.

حجت‌الاسلام بهاری با تاکید بر اینکه این هفته فرصت خوبی برای واکاوی تفکر بسیجی است، افزود: کار مجموعه بسیج تمدن سازی است که جزو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محسوب می‌شود و حل مشکلات مردم و کمک به اقشار ضعیف یکی از دستاوردهای بسیج و اولویت های ماست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی تصریح کرد: بسیج، صدای صلابت است و سمبل صبوری، اسوه صالحان، آموزگار صابران، ابر رحمت ‌خداست و راحت روح مؤمنان و راهب کویر تفتیده زمان، رهیده از پلیدی‌هاست.

وی با اشاره به این که بسیج عظیم مردمی، یکی از نعمتهای بزرگ الهی است عنوان کرد: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه ‌ای برای زنده نگه داشتن ارزشها و روح بسیجی در آحاد ملت، مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است.

1400/09/02

تعداد بازدید: 11
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T