آموزش و توانمندسازی تبلیغی ۱۵ نفر از همسران امامان محله اردبیل

آموزش و توانمندسازی تبلیغی ۱۵ نفر از همسران امامان محله اردبیل

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از توانمند سازی تبلیغی ۱۵ نفر از همسران امامان محله استان اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، سارا حقی در مصاحبه با روابط عمومی این اداره کل، به فعالیت امامان محله به همراه همسرانشان در امور فرهنگی و تبلیغی محلات اشاره کرده و اظهار داشت: طرح شریکه الامام ویژه همسران امامان محله است که درآن امام محله و همسرش به‌صورت زوج ترکیبی برای رفع مشکلات محله و ارتقاء فرهنگ منطقه فعالیت می‌کنند.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: همسران امامان محله در پیشبرد طرح «شریکه الامام» نقش مهمی ایفا می‌کنند، شریکه الامام در واقع فردی است که می‌تواند از نزدیک‌ترین نقطه، ناظر بر مسائل امام محله باشد و بر عواطف و فعالیت‌های اجتماعی امام تأثیر فوق‌العاده‌ای بگذارد لذا باید از توانمند بالایی در امور فرهنگی و تبلیغی برخوردار باشد.

وی افزود: بانوان تأثیر عمیقی بر همسران و فرزندان خود دارند لذا بانوان می‌توانند با کمک مردم زمینه توسعه، حل مسائل و مشکلات محله را فراهم کرده و مبنای شکل‌گیری تمدن اسلامی باشند.

حقی به اجرای دوره آموزش توانمندسازی ویژه همسران امامان محله استان اردبیل اشاره کرد و افزود: تعداد ۱۵ نفر از همسران امامان محله اردبیل در نشست شهید مدافع حرم «علی سیفی» که با عنوان «هم‌اندیشی و هماهنگی مدیران و شبکه امامان و شبکه شریکه الامام» شرکت کرده و مطالب ارائه شده در قالب محتوای فرهنگی، تبلیغی، روابط اجتماعی و روانشناسی فراگرفتند.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: ارائه مشاوره دینی و خانوادگی و نیز بررسی مشکلات بانوان محلات، از وظایف مهم همسران امامان محله است که با شناسایی افراد خیر و فعال فرهنگی و تبلیغی می‌توانند در رفع این مشکلات پیشقدم باشند.

1400/09/06

تعداد بازدید: 2

T

T