به‌مناسبت دهه سوم محرم؛

محفل انس با قرآن کریم در سروآباد برگزارشد

به‌مناسبت دهه سوم محرم؛

محفل انس با قرآن کریم در سروآباد برگزارشد

محفل معنوی انس باقرآن کریم به مناسبت ماه محرم وشهادت سرور وسالارشهیدان حضرت امام حسین(ع) با حضور قاریان ممتاز اهل سنت سروآباد در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم در سروآباد برگزارشد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، محفل معنوی انس با قرآن کریم به مناسبت ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)؛ با حضور قاریان ممتاز اهل سنت و مردم انقلابی شهرستان سروآباد در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سروآباد ضمن خیر مقدم به برکات قرآن در جامعه پرداخت و به آیه شریفه" إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ وَیُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِینَ الَّذِینَ یَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا کَبِیرًا" اشاره کرد و اظهار داشت: قرآن کریم انسان‌ها را به بهترین راه‌ها هدایت می‌کند و به مؤمنانى ‌که کارهاى شایسته انجام مى‌دهند بشارت مى‌دهد که براى آن‌ها پاداش بزرگیست.

در ادامه ماموستا سید عبدالقادر حسینی امام جمعه شهرستان سروآباد ضمن تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) بیان کرد: اهل سنت به اهل بیت نبی مکرم اسلام (ص) به‌ویژه امام حسین (ع) ارادت قلبی دارند و این امام همام بهترین الگو برای مسلمانان هستند.

وی افزود: روایات متعدد از رسول گرامی اسلام (ص) درمورد سید شباب اهل بهشت امام حسن (ع) و امام حسین (ع)، نشانگر اهمیت محبت این این خاندان است و اهل سنت این سنت نبوی، عاشورا و ایام محرم را گرامی داشته و عظمت آن را پاس می‌دارد.

ماموستا حسینی تصریح کرد: امام حسین(ع) مظهر آزادی‌خواهی است و شهادت این سبط پیامبر در اوج مظلومیت، دل هر آزادی‌خواهی را به درد می‌آورد.

وی در پایان سخنان خود از بانیان محفل معنوی انس با قرآن تشکر کرد و افزود: همه ما به‌عنوان عضوی از جامعه اسلامی و بر اساس وظیفه شرعی باید در راه خدمت به قرآن کریم کوشا بوده و در راه تبلیغ و ترویج این پیام آسمانی تلاش کنیم.

 

 

1401/05/30

تعداد بازدید: 3

T

T