رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان:

اربعین یک مسأله اعتقادی و اثر گذار است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان:

اربعین یک مسأله اعتقادی و اثر گذار است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان گفت: اربعین یک مسأله راهبردی، اعتقادی بسیار مهم و اثرگذار است که تمامی اقشار مردم و تفکر‌های مختلف با مذاهب وعقاید گوناگون در آن شرکت می‌نمایند.

اربعین یک مسأله اعتقادی و اثر گذار است

اربعین یک مسأله اعتقادی و اثر گذار استبه گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت‌الاسلام ابراهیم مولازاده -رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان- در نشستی که با مسئولین هیئات مذهبی روستا‌های کروندان، قروچای و حسینیه دهگلان برگزار شد اظهار داشت: راهپیمایی عظیم و بزرگ اربعین حاکی از پیام جاوادنگی عاشورا و نمادی از اتحاد و همبستگی همه مسلمانان است.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی دهگلان با همکاری و مشارکت سایر ادارات و ارگان‌ها در ایام اربعین حسینی اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی خواهد نمود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان عنوان کرد: اربعین امسال با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و با تأمین اقلام فرهنگی و تغذیه زائرین نسبت به برپایی ایستگاه‌های صلواتی اقدام می‌نمائیم.

وی همچنین گفت: بر اساس مصوبات جلسه ستاد اربعین شهرستان و طی هماهنگی‌های بعمل آمده مقرر گردیده که امسال در اربعین ۱۴۰۱ اداره تبلیغات اسلامی دهگلان با مشارکت سایر ادارات وارگان‌ها نسبت به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در شهرستان دهگلان در ایام اربعین اقدام نموده و در تأمین تغذیه و اقلام فرهنگی برای زائرین به سایر ادارات کمک نماید.

حجت‌الاسلام ابراهیم مولازاده در ادامه افزود: همچنین مقرر گردیده اداره راهداری، حمل ونقل جاده‌ای شهرستان ضمن آمادگی و آماده‌سازی راهدارخانه‌های (حسن آباد وحسین آباد وگردنه صلوات آباد) درمسیر‌های زوار اربعین حسینی برای اسکان وتغدیه در مواقع اضطراری اقدام لازم را بعمل آورند.

وی عنوان کرد: پیش بینی‌های لازم را از طریق شرکت‌های تعاونی برای تأمین خودرو در مواقع حوادث احتمالی را داشته باشند و ناحیه مقاومت بسیج سپاه، شهرداری و مرکز بزرگ اسلامی برای استقرار اضطراری زوار اربعین حسینی در مسجد امام محمد غزالی، حسینیه رستگاران و نماز خانه شهرداری ضمن آمادگی، اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در پایان افزود: امسال در مراسم عزاداری عاشورا وتاسوعای حسینی (ع) شاهد همبستگی برادران اهل تسنن و تشیع بودیم که نمونه‌ی بارزی از عشق وارادت مردم کردستان به اهل بیت عصمت و طهارت است فلذا شهرستان دهگلان نیز پا به پای سایر ادارات وارگان‌ها با بسیج نمودن تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود تلاش خواهد نمود.

1401/05/30

تعداد بازدید: 3

T

T