برگزاری جلسه آموزش مهارتهای زندگی ویژه روحانیون شهرستانهای تایباد و باخرز

برگزاری جلسه آموزش مهارتهای زندگی ویژه روحانیون شهرستانهای تایباد و باخرز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد از برگزاری جلسه آموزش مهارتهای زندگی ویژه روحانیون شهرستانهای تایباد و باخرز و خانواده های ایشان خبر داد.

برگزاری جلسه آموزش مهارتهای زندگی ویژه روحانیون شهرستانهای تایباد و باخرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی اصغر علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: جلسه آموزش مهارتهای زندگی ویژه روحانیون شهرستانهای تایباد و باخرز، همسران مبلغین و خانواده های ایشان به همت اداره تبلیغات اسلامی تایباد در زائرشهر رضوی مشهد مقدس برگزار گردید.

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل موسوی فاضل مدیر کارگروه تخصصی آموزش و مشاور خانواده خراسان رضوی در جمع روحانیون شهرستان های تایباد و باخرز و خانواده های ایشان به تبیین روش‌های تربیت دینی، بازخوانی و بازشناسی آموزه‌های دینی و به کارگیری آن در زندگی فردی و اجتماعی و نیز بهره‌گیری از فرهنگ ائمه اطهار (ع) برای با نشاط شدن پرداخت.

وی در ادامه نکاتی در خصوص مراحل تربیت دینی فرزند، نقش الگو در تربیت، راهکار‌های گرایش به نماز، نقش تشویق و تنبیه در تربیت، علل پرخاشگری در فرزندان، مهرورزی با فرزند و کیفر، بی‌مهری، ارتباط موثر با همسر، فضای مجازی و خانواده و... بیان کرد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد پیرامون اهمیت خانواده موفق و قرآنی و اهداف برگزاری این جلسه توضیح داد و آشنایی هرچه بیشتر روحانیون و خانواده ها با مهارتهای زندگی و اجرای سیره عملی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) را یکی از این اهداف عنوان کرد.

1400/09/07

تعداد بازدید: 11
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T