رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان خبر داد؛

صدور نخستین پروانه فعالیت موسسه قرآنی در مشکات

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان خبر داد؛

صدور نخستین پروانه فعالیت موسسه قرآنی در مشکات

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از صدور نخستین پروانه فعالیت موسسه قرآن و عترت در بخش مشکات کاشان خبرداد.

به گزارش نهضت ، حجت الاسلام مهدی بصیرتی -رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان - گفت: برای نخستین بار پروانه رسمی فعالیت یک مؤسسه قرآن و عترت جدید در شهر مشکات از بخش‌های چهارگانه شهرستان کاشان صادر شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان افزود: این پروانه فعالیت با نام «رهروان طریق معرفت» به مدیرعاملی «محمدرضا روپیکر» پیشکسوت قرآنی و جانباز سرافراز شهر مشکات از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور صادر شده است.

حجت الاسلام بصیرتی در ادامه افزود: نوع پروانه فعالیت این مؤسسه عمومی بوده و به مدت ۵ سال اعتبار دارد و از این پس تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی کاشان فعالیت خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه مؤسسات قرآنی دارای ظرفیت مناسبی جهت آموزش و ترویج مبانی و آموزه‌های قرآنی در جامعه هستند ابراز امیدواری کرد: مؤسسه قرآنی رهروان طریق معرفت با توجه به ظرفیت بالای قرآنی منطقه مشکات و اساتید و مربیان توانمند این مؤسسه و بویژه مدیرعامل آن بتواند در آینده جهش خوبی به لحاظ کمی و کیفی در نشر و توسعه برنامه‌های قرآنی شهر مشکات بویژه در تربیت حافظان و قاریان داشته باشد.

حجت الاسلام بصیرتی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰ موسسه و ۱۷ خانه قرآن شهری و روستایی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان کاشان وجود دارد که در حوزه آموزش و توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآن و عترت فعالیت می‌کند.

1401/06/09

تعداد بازدید: 5

T

T