مراسم تجلیل از همسران، فرزندان طلاب و روحانیون تایباد و باخرز برگزار شد

مراسم تجلیل از همسران، فرزندان طلاب و روحانیون تایباد و باخرز برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد از برگزاری مراسم تجلیل از همسران، فرزندان طلاب و روحانیون این شهرستان خبر داد.

مراسم تجلیل از همسران، فرزندان طلاب و روحانیون تایباد و باخرز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی اصغر علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: همایش تجلیل از همسران و فرزندان طلاب و روحانیون شهرستانهای تایباد و باخرز با حضور خانواده‌ های طلاب و روحانیون و رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی در زائر شهر رضوی مشهد مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد در این مراسم افزود: زنان مسلمان در زندگی خانوادگی با تأسی از دُردانه ی خلقت و یاس بی بدیل عصمت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، این بانوی گران مهر همسری پاک، مهربان و همراه در عرصه اجتماعی منشأ خیر و برکت هستند.

وی ادامه داد: همسران مبلغین در عرصه های فرهنگی تبلیغی و اشاعه فرهنگ اسلامی نیز با اتکاء بر خصایصی نظیر سخت کوشی، قناعت، نجابت، عفاف و از خودگذشتگی، زمینه ارتقاء مادی و معنوی جامعه را فراهم می آورند.

وی خطاب به همسران مبلغین افزود: همچنان که خدمت به خلق موهبتی است الهی که یارای قدردانی آن را در هیچ دست کریمی جز آستان حضرت حق نمی‌توان یافت با این وجود رسالت خود دانستیم از عزم و همت والای تان در تبلیغ این جهاد فی سبیل الله و از نقش موثر شما که همراه و همگام همسر گرامیتان در عرصه تبلیغات دینی و نشر معارف ناب اسلامی تلاش نموده اید تقدیر و سپاسگزاری نماییم.

در پایان از روحانیون و همسران ایشان و فرزندان طلاب با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

1400/09/08

تعداد بازدید: 6

T

T