معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان؛

تاکید بر موضوع «خوزستان پایتخت موکب‌ها» در ایام اربعین

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان؛

تاکید بر موضوع «خوزستان پایتخت موکب‌ها» در ایام اربعین

«عبدالرضا سیفی» درجلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت و کارگروه اربعین حسینی با تاکید بر توجه به موضوع «خوزستان پایتخت موکب‌ها» اظهار کرد: این موضوع کار ارزشمندی است و تاثیر بسزایی در افکار عمومی نسبت به این استان دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: در دورانی که وهابیت در تلاش است افکار عمومی را نسبت به خوزستان منحرف کند، باید این را در سطح کشور مطرح کرد که خوزستان پایتخت موکب‌ها بوده و مردم این استان محب اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) هستند.

 

وی سوگواره ملی پایتخت موکبها که توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان راه اندازی شده را نوبید یک اتفاق ملی دانست و  اضافه کرد: پرداختن به این موضوع بر خنثی‌سازی فعالیت وهابیت، معرفی خوزستان در داخل و خارج کشور و تغییر نگاه منفی به این استان اثرگذار خواهد بود.

 

سیفی با بیان اینکه نیاز است رسانه‌ها بر روی این موضوع کار کنند و در ایام اربعین تا پایان ماه صفر همه این لوگو را داشته باشند تا به تدریج تبدیل به یک اصطلاح رایج شود تصریح کرد: با توجه به اینکه مرز شلمچه تنها مرز برای عبور زائران خارجی است، باید از این ظرفیت جهت آشنایی آنها با انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب و معرفی خوزستان به عنوان محل مقاومت و گفتمان مقاومت استفاده کرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین امروز به یک حرکت جهانی تبدیل شده و قطعا دشمن و نظام استکبار این را موضوع تهدید می‌داند یاد آور شد: قطعا نظام استکبار نمی‌خواهد این موضوع منعکس شود چرا که اربعین به نوعی هویت ما است لذا وظیفه داریم در حوزه اطلاع‌رسانی حساس‌تر از حوزه‌های دیگر کار کنیم چرا که عملا داریم در برابر فشار دستگاه غرب می‌ایستیم.

1401/06/15

تعداد بازدید: 4

T

T