سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه:

برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بانه

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه:

برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بانه

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه گفت:همزمان با سراسر کشور بمناسبت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت حضرت سیدالشهدا امام حسین(ع) همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان بانه برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بانه

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان؛ حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبئالله الحسین (ع) با بیان این خبر اظهار داشت: همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی همزمان با روز اربعین در سراسر کشور در این شهرستان نیز برگزار می‌شود.

 

وی بیان داشت: هرسال ارادتمندان اهل بیت (ع) در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با طی کردن مسیری مشخص با آرمانهای والای امام شهیدان تجدید بیعت می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام عارف رازیانی عنوان کرد: اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در ۲۶ شهریور جاری مصادف با اربعین حسینی در شهرستان بانه با حضور علما و روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم در میدان امام خمینی (ره) به سمت حسینیه خاتم الانبیاء خواهد بود و همزمان مراسم سینه زنی و سوگواری جلوی حسینیه این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی و برگزاری مراسم ویژه در این ایام، عطر و بوی حسینی و شور و شوقی وصف‌ناپذیر همه وجود عاشقان و زائران حسینی این شهرستان را فرا گرفته و زئران برای حضور درهمایش و راهپیمایی روز اربعین بمنظور تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب همزمان با زائران کربلای معلی اعلام آمادگی کرده اند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه گفت: این مراسم اربعین به همت اداره تبلیغات اسلامی، هیئت امنای حسینیه و ارگانهای نظامی و انتظامی، سایر ادارات و دستگاههای دولتی برگزار می‌شود.

 

وی در پایان یاد آور شد: طی جلسات هماهنگی با حضور هیئت های مذهبی، گروه های جهادی و ادارات رایزنی های لازم انجام شده است و همچنین از سخنران و مداحان توانمند دعوت شده تا بتوانیم مراسمی در خور شآن حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار کنیم.

 

1401/06/17

تعداد بازدید: 3

T

T