نشست هم اندیشیه کارگروه دبیران خانواده متعالی در فارس برگزار شد

نشست هم اندیشیه کارگروه دبیران خانواده متعالی در فارس برگزار شد

حجت الاسلام قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در این نشست گفت : سه محور ازدواج ، طلاق و جمعیت اصلی ترین مباحث گفتمان جمعیت و خانواده متعالی است . برگزاری دوره آموزش مربی گری تخصصی برای رفع آسیبهای اجتماعی در جامعه و ارائه راهکار یکی از اهداف گفتمان خانواده است .

نشست هم اندیشیه کارگروه دبیران خانواده متعالی در فارس برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، صبح امروز ، در نشست هم اندیشی کارگروه دبیران که از سلسله نشستهای گفتمان خانوده متعالی است ، اصلی ترین مباحث گفتمان جمعیت و خانواده متعالی را ، سه محور طلاق ، ازدواج و جمعیت عنوان کرد و گفت : در بحث خانواده متعالی که چندی است با رویکرد تحکیم خانواده بر اساس آموزهای دینی و الگوپذیری از سیره و زندگی پیامبر اکرم صلوات الله علیه و امامان معصوم علیه سلام شکل گرفته ، مسئله ازدواج و فرزند آوری و جمعیت ، همچنین طلاق و علت ها و آسیب های آن مد نظر قرار گرفته است .

وی افزود : تشکیل شش کارگروه مختلف به منظور تسهیل در برنامه ریزی دقیق در اساس نامه گفتمان خانواده متعالی دیده شده است .

وی هدف از برگزاری کارگروه نشست هم اندیشی دبیران ، معرفی و بررسی اولین دوره آموزش تربیت «مربی تخصصی خانواده» در فارس عنوان کرد ، تاکید کرد : در سفری که حجت الاسلام ابوترابی مدیرکل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی کشور به فارس داشت ، این دوره آموزشی به این استان اختصاص داده شد.

حجت الاسلام قانع در تشریح این دوره آموزشی گفت : فراخوان این دوره به زودی انجام می پذیرد و تعداد 70 نفر در این دوره شرکت داده می شوند . تعداد40 نفر در شیراز و ما بقی برای مناطق محروم استان در نظر گرفته شده اند .

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد : مرحله اولبه این دوره آموزشی بصورت  حضوری  طی چهار روز برگزار و در مرحله دوم آموزش به صورت مجازی طی ۷۰ ساعت انجام می شود و در پایان آزمون نهایی برگزار و به شرکت کنند گان گواهی مربی گری تخصصی خانواده اهدا می گردد . 

 

1401/06/19

تعداد بازدید: 10
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T