رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار به دیدار خانواده شهدا رفت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار به دیدار خانواده شهدا رفت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار در دیدار با خانواده شهدا گفت: شهدا بزرگترین اسطوره های فداکاری، ایمان و عزت ایران اسلامی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار به دیدار خانواده شهدا رفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل‌زاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار، در دیدار با خانواده شهیدان، قربانی، رحمانی نسب، تجره و ابراهیمی، که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج انجام شد، گفت: شهدا بزرگترین اسطوره های فداکاری، ایمان و عزت ایران اسلامی هستند.

جلیل زاده، در این دیدار‌ها که به صورت جداگانه که در منزل پدر و مادر این شهیدان انجام شد، گفت: شهدا بزرگترین اسطوره های فداکاری، ایمان و عزت ایران اسلامی هستند و با گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و خودباوری می توان به توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور شتاب بیشتری بخشید و آن را در راستای اهداف والای اسلامی هدایت کرد.

وی، ادامه داد: در متون و آموزه های دین مبین اسلام جایگاه ویژه ای برای «شهید» و «شهادت» در نظر گرفته شده است و از «قداست» خاصی برخوردار است. اگر کسی با مفاهیم اسلامی آشنا باشد، در عرف خاص اسلامی، احساس می‌کند که هاله ای از نور کلمه «شهید» را فرا گرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار، در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، عزت و امنیت امروز کشور را مرهون مجاهدت‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و متذکر شد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه می‌دارد.

1400/09/10

تعداد بازدید: 5

T

T