برگزاری مهرواره هوای نو ویژه هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی گناباد

برگزاری مهرواره هوای نو ویژه هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی گناباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد با اشاره به برگزاری مهرواره هوای نو، گفت: هیئت‌های مذهبی آثار و فعالیت خود را در سامانه مهرواره ثبت کنند.

برگزاری مهرواره هوای نو ویژه هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی گناباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد با اشاره به برگزاری مهرواره هوای نو، گفت: هیئت‌های مذهبی آثار و فعالیت خود را در سامانه مهرواره ثبت کنند.

دبیر گروه جهادی گناباد، اظهارداشت: هدف از این مهرواره شناسایی و معرفی فعالیت هیئت‌های مذهبی برای عموم مردم، نگاه به هیئت‌های مذهبی و تشکلهای دینی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ایجاد جریان فرهنگی مؤثر و تأثیرگذار برای قدرت نمایی نرم در برابر دشمنان انقلاب اسلامی، کمک به شناسایی هیئت‌ها و تشکل‌ها و افراد تأثیرگذار و ایده‌های خلاقانه در حوزه فرهنگی انقلاب اسلامی، ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و الگوهای مناسب و شاخص هیئت‌های و تشکل‌های دینی در افق و چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین تقویت انگیزه مردمی شدن تبلیغ دین برشمرد.

فاطمی گفت: مهرواره هوای نو در سه بخش ستایشگری اهل بیت (ع)، کتاب سال هیئت و کتاب عاشورا و فعالیت اجتماعی، فرهنگی و مذهبی هیئت‌های تشکیل شده است و با توجه به اینکه هدف از این مهرواره شناسایی و معرفی و تقدیر از برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی است.

وی افزود: از هیئت‌های مذهبی گناباد درخواست داریم تا هر چه سریع‌تر و تا قبل از تاریخ ۲۴ آذرماه آثار و فعالیت خود را در زمینه کتاب هیئت و عاشورا و کارکردهای اجتماعی و دینی و مذهبی هیئت خود به نشانی و آدرس اینترنتی دبیرخانه مهرواره هوای نو بارگذاری و ثبت کنند تا علاوه بر معرفی آثار آنها در کشور از جوایز ارزنده مهرواره نیز بهره مند شوند.

فاطمی در پایان گفت: هیئات مذهبی و تشکلهای دینی برای آگاهی از اطلاعات دقیق تر از رشته‌ها و شرایط برگزاری مهرواره از طریق پایگاه اینترنتی hhttps://havayenoo.ir/festival و برای ثبت نام از آدرس: https://havayenoo.ir/login اقدام کنند.

1400/09/13

تعداد بازدید: 4

T

T