به همت اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی؛

دوره تخصصی «بیان تفسیر قرآن کریم» برگزار می‌شود

به همت اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی؛

دوره تخصصی «بیان تفسیر قرآن کریم» برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، از برگزاری دوره تخصصی «بیان تفسیر قرآن کریم» با حضور استاد ابوالفضل بهرام‌پور خبر داد.

دوره تخصصی «بیان تفسیر قرآن کریم» برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام جواد فراهانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، از برگزاری دوره تخصصی «بیان تفسیر قرآن کریم» با حضور استاد ابوالفضل بهرام‌پور ویژه طلاب، اساتید حوزه و دانشگاه، ائمه جماعات و اساتید قرآنی واجد شرایط در دو بخش بانوان و آقایان خبر داد.

وی با بیان اینکه این دوره تخصصی به همت اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود ادامه داد: ثبت‌نام مرحله مقدماتی دوره تخصصی «بیان تفسیر قرآن کریم» از چهارشنبه ۹ شهریور ماه آغاز شده و تا رسیدن به حدنصاب حداقل ۳۰ متقاضی ادامه دارد. برای حضور در دوره ، هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه و داشتن قدرت استنباط جدید از آیات قرآن را از شرایط ثبت‌نام متقاضیان دانست و اضافه کرد: اعطای مدرک معتبر ازسازمان دارالقرآن و مؤسسه «آوای حق»، معرفی نفرات برتر به مراکز قرآنی واعطای مجوز تأسیس مرکز قرآنی «نورالثقلین» از امتیازات شرکت در دوره است.

فراهانی با اشاره به اینکه این دوره مقدماتی است و به محض تکمیل ظرفیت برگزار می‌شود، مدت زمان برگزاری این دوره را دو ماهه و در روزهای پایانی هر هفته بیان کرد و افزود: دوره تکمیلی پس از برگزاری آزمون نهایی ویژه منتخبان این دوره در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. همچنین برای این دوره با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی تخفیف ویژه ۸۰درصدی در نظر گرفته شده و افراد فقط با پرداخت مبلغ صد هزار تومان می‌توانند از این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

وی افزود متقاضیان می توانند برای ثبت‌نام به آدرس https://WWW.tebyanmr.ir مراجعه کنند.

1401/07/02

تعداد بازدید: 5

T

T