تجمع بزرگ «امت رسول الله» در اردبیل

تجمع بزرگ «امت رسول الله» در اردبیل

در سالروز وفات پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع) تجمع «امت رسول الله» در محکومیت توهین به مقدسات در اردبیل برگزار شد.

تجمع بزرگ «امت رسول الله» در اردبیل

به گزارش پایگاه خبری نهضت، در اجتماع بزرگ امت رسول‌الله که میدان عالی قاپوی اردبیل، همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام و امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، اقشار مختلف مردم در حالی که ندای حمایت از پیامبر (ص)، امامت و ولایت سر می‌دادند، خواستار برخورد دستگاه قضا با فتنه‌گران و آشوب‌گران اخیر شدند.

در این اجتماع مردمی حجت‌الاسلام حسین علیه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در سخنانی اظهار کرد: فتنه‌ها از الطاف الهی بوده که همراه با رویش‌ها و ریزش‌ها است که در طول تاریخ نیز فتنه‌ها به عناوین مختلف شکل گرفته و شاهد رخداد آن بودیم.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز فتنه‌های مختلفی با محوریت مسائل و موضوعات کشور رخ داده که در ۲ دهه اخیر فتنه ۸۸، ۹۶، ۹۸ و فتنه اخیر از طراحی‌های راهبردی دشمن بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اغتشاشگران و فتنه‌گران در حوادث اخیر با اهانت به قرآن، پیامبر، مقام معظم رهبری و برخی دیگر از مبانی دینی سعی کردند تا اندیشه ظالمانه و مستبدانه خود را نشان دهند در حالی که خروجی و نتیجه چنین فتنه‌هایی ذلت و خواری استکبار و دشمنان است.

در این اجتماع بزرگ،  تعدادی از شعرا، مداحان و نوحه‌خوانان نیز اجرای برنامه کرده و بارها با شور و حرارت خاص مردم را به سر دادن شعارهای ارزشی و انقلابی فرا خوانده و اهالی ولایتمدار اردبیل در حالی که بر غیرت ابوالفضلی و حماسه حسینی تاکید داشتند، بارها با سر دادن شعار «نیروی انتظامی، تشکر تشکر» از فراجا قدردانی کرده و تلاش آنها را در تأمین امنیت کشور ستودند.

به گزارش خبرنگار نهضت، در این تجمع که با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد، علما و روحانیون، مداحان، شعرا، هیئت های مذهبی و بانوان فعال فرهنگی و تبلیغی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

1401/07/04

تعداد بازدید: 2

T

T