با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

مراسم بدرقه موکب داران عراقی در اهواز برگزار شد

با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

مراسم بدرقه موکب داران عراقی در اهواز برگزار شد

این مراسم در فرودگاه بین المللی سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهواز و با زمزمه مداحی معروف قدردانی از تلاش های عراقی ها در خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) و اهدای شال گردن مزین به نام حضرت برگزار شد.

به گزارش پایگاه نهضت مراسم بدرقه موکب داران عراقی اربعین حسینی به مشهدالرضا امروز جمعه با هدف برپایی موکب و خدمت به زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

 

این مراسم در فرودگاه بین المللی سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهواز و با زمزمه مداحی معروف قدردانی از تلاش‌های عراقی‌ها در خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) و اهدای شال گردن مزین به نام حضرت برگزار شد.

 

«حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» در حاشیه این مراسم با تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار کرد: اربعین حسینی امسال مردم عراق همچون سالیان گذشته سنگ تمام گذاشتند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مردم عراق تمام دارایی خود را برای خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) و اهل بیت (ع) به میدان آوردند افزود: حدود ۱۴۰ موکب دار عراقی در ایام شهادت امام رضا (ع) در مشهد مقدس به برپایی موکب و خدمت به زائران می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: قدردانی و بدرقه این موکب داران عراقی حداقل کاری بود که می‌شد انجام داد و اینکه از تلاش‌های آنها در طول خدمت به زائران قدردانی کنیم.

لازم به ذکر است در پایان برنامه بصورت نمادین از 180 موکب دار عراقی با شال های متبرکی که توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تدارک دیده شده بود تقدیر بعمل آمد

 

1401/07/05

تعداد بازدید: 3

T

T